خانهاخبار
سامسونگ از گوشی‌های گلکسی A50s و گلکسی A30s رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی‌های گلکسی A50s و گلکسی A30s رونمایی کرد

سامسونگ دو گوشی میان رده جدید را در معرض دید عموم قرار داد. گلکسی A50s و گلکسی A30s به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده‌اند.
۱۳۹۸/۶/۱

سامسونگ همچنان به توسعه گوشی‌های جدید از سری گلکسی A ادامه می‌دهد. این شرکت کره‌ای به تازگی گوشی‌های گلکسی A30s و گلکسی A50s را معرفی کرده است. این محصولات در مقایسه با نمونه استاندارد خود به مشخصات فنی قدرتمندتری مجهز شده‌اند و دارای ویژگی‌های جدیدی هستند. این دو گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه مجهز شدهاند و از باتری‌های حجیمی بهره می‌برند. در ادامه شما را با ویژگی‌های این محصولات آماده می‌کنیم.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که هم اکنون سامسونگ در رابطه با قیمت و یا تاریخ عرضه گلکسی A50s و گلکسی A30s اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. این دو اسمارت فون‌ در رنگ‌های Prism Crush Black، Prism Crush White، Prism Crush Green و Prism Crush Violet به فروش می‌رسند. با توجه به مشخصات فنی انتظار می‌رود گلکسی A30s قیمت کمتری در مقایسه با گلکسی A50s داشته باشد؛ با این حال تفاوت زیادی میان مشخصات فنی آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

این دو گوشی هوشمند سامسونگ به صفحه نمایش 6.4 اینچی Infinity-V با فناوری سوپر امولد مجهز شده‌اند. در حالی که رزولوشن نمایشگر گلکسی A30s برابر با اچ دی پلاس است، سامسونگ رزولوشن فول اچ دی پلاس را برای گلکسی A50s در نظر گرفته است. گلکسی A30s از دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 25، 5 و 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کنند. قدرت این اسمارت فون توسط یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تامین می‌شود.

image

گلکسی A30s در نسخه‌های مختلف مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود. انرژی این گوشی هوشمند کره‌ای را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. گلکسی A50s به مشخصات فنی مشابه با برادر خود مجهز شده است؛ با این حال تفاوت‌هایی میان آن‌ها به چشم می‌خورد. این اسمارت فون دارای دوربین اصلی سه گانه بوده که سنسورهای 48، 5 و 8 مگاپیکسلی را شامل می‌شود. روی پنل جلویی این محصول یک دوربین 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گلکسی A50s در نسخه‌های مختلف مجهز به 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. وظیفه تامین قدرت این دستگاه بر عهده یک چیپست 8 هسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز است. گلکسی A50s و گلکسی A30s از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کنند و دارای پورت USB Type-C هستند. گلکسی A50s دارای دکمه اختصاصی برای دستیار صوتی بیکسبی است. این دو اسمارت فون با سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای از راه می‌رسند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Mostafa

۱۳۹۹/۳/۱۵
سلام خسته نباشید من گوشی A50s دارم و خیلی زود داغ میکنه لطفا کمکم کنید که چیکار کنم

Farshad

۱۳۹۸/۱۰/۲۰
من a50s رام ۶ رو خریدم خیلی خوبه هم شکلش هم از نظر دوربین ولی تنها مشکلی که داره اسکرین شات با دکمه نداره باید با کف دست انجام بشه که کارو سخت می کنه

محمد

۱۳۹۸/۶/۸
با توجه به امکاناتش فکر میکنم a50s قیمت a70 و a30s قیمت a50 رو داشته باشه و چیزی که خوبه اینه که خیلی اقتصادین و مقرون به صرفه

MENMILAD

۱۳۹۸/۶/۵
گرفتن a50s ارزش داره تا a30 که ارزش نداره قابلیت های a30 بیشتر و بهتره تا a30s

Reza

۱۳۹۸/۶/۲
کي مياد تو ايران
قيمتش چنده ؟؟؟