خانهاخبار
مدارک دیگری دال بر وجود شارژر USB-C در جعبه آيفون 11 رونمایی شد

مدارک دیگری دال بر وجود شارژر USB-C در جعبه آيفون 11 رونمایی شد

در حالی که تنها چند هفته تا رونمایی از آیفون 11 باقی مانده، اما شایعات پیرامون این محصول روز به روز در حال افزایش است.
۱۳۹۸/۵/۳۰

همان طور که می دانید، اواسط ماه سپتامبر، معمولا موعد رونمایی از آیفون های جدید است. امسل نیز فرقی با سال های دیگر نداشته و تا چند هفته دیگر، باید منتظر معرفی آیفون 11 باشیم.

برخی رسانه های خبر بر این باورند که اپل در روز دهم سپتامبر، رویدادی را برگزار کرده و طی آن، آیفون های جدید را به دنیای تکنولوژی معرفی می کند. اما تا به این لحظه، هنور دعوتنامه های رسمی این اتفاق هنوز برای مدعوین ارسال نشده است.

امروز، اکانت ChargerLAB در توییتی جدید، اعلام نمود که شارژر 5 واتی از جعبه آیفون 11 حذف شده و جای خود را به آداپتور شارژر مجهز به درگاه USB-C می دهد. به این ترتیب برای اولین بار، باید شاهد قرارگیری تکنولوژی شارژ سریع در محصول بعدی شرکت اپل باشیم. البته بد نیست بدانید که کانکتوری که به آيفون 11 متصل می شود، همچنان لایتنینگ باقی خواهد ماند.

اکانت توییتر ChargerLAB سال گذشته، توییتی را مبنی بر وجود این مورد در جعبه آيفون XS عنوان کرده بود، که البته درست از آب درنیامد. به این ترتیب اپل شارژرهای مذکور را برای مدل جدید آیپد پرو مورد استفاده قرار داد.

حالا مجددا نوبت به شایعه حذف آداپوتور 5 واتی و جایگزین شدن آن با شارژر 18 واتی رسیده است. بد نیست بدانید که شارژرلب، اولین منبعی نیست که این خبر را منتشر کرده است. در ماه مارچ، وب سایت ژاپنی Macotakara نیز این موضوع را مطرح کرده بود.

به نظر نمی رسد که آيفون 11، از تغییرات ظاهری زیادی بهره مند شده باشد و اکثر تغییرات، درونی و سخت افزاری خواهد بود. برخی شایعات بر این باورند که محصول آینده اپل به دوربین سه گانه مجهز خواهد شد و به این ترتیب، کیفیت عکس های آن تا حد چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

از نظر سخت افزاری، تغییرات زیر را از آيفون 11 انتظار داریم:

  • پردازنده A13
  • باتری بزرگ تر
  • موتور Taptic جدید
  • پشتیبانی از شارژ معکوس ایرپادها
  • بهبود شناسایی دستگاه در شرایط داخل منزل

اگر شایعات صحت داشته باشد، کمتر از سه هفته تا رونمایی از آیفون 11 زمان باقی است.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)