خانهاخبار
احتمال معرفی دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 5 در اوایل سال 2020

احتمال معرفی دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 5 در اوایل سال 2020

پس از عرضه دستبند هوشمند Mi Band 4 در ژوئن امسال گفته می‌شود نسل تازه به نام Mi Band 5 هم در دست توسعه قرار دارد و ممکن است اوایل سال آینده میلادی رسما معرفی شود.
۱۳۹۸/۵/۳۰

دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 4 در ماه ژوئن روانه بازار شد و حالا بر اساس ادعای وانگ هوانگ، بنیان گذار، عضو هیئت مدیره و مدیر ارشد اجرایی برند هوآمی (برند مسئول تولید محصولات Mi Band برند شیائومی) نسل تازه این محصول محبوب تحت عنوان Mi Band 5 در دست توسعه قرار دارد.

به نقل از خبرگزاری Wareable، وانگ هوانگ در خلال کنفرانس مالی اعلام کرد: «ما در حال توسعه دستبند هوشمند Mi Band 5 برای شیائومی هستیم».

او همچنین اضافه کرده است که زمان مشخصی برای عرضه دستبند Mi Band 5 شیائومی وجود ندارد اما اعلام داشته که روند توسعه آغاز شده است و زمان زیادی هم تا پایان این مراحل و همچنین معرفی رسمی باقی نمانده  است. او گفته است که دستبند هوشمند Mi Band 4 اخیرا روانه بازار شده اما سال آینده شاهد معرفی و عرضه دستبند تازه Mi Band 5 خواهیم بود.

image

 

همان‌طور که مدیر ارشد اجرای هوآمی اشاره کرده است، دستبند mi Band 5 در دست توسعه قرار دارد. با توجه به این موضوع که به احتمال عرضه در سال 2020 اشاره شده ممکن است در اوایل سال آینده میلادی شاهد رونمایی از دستبند Mi Band 5 باشیم. حداقل انتظار می‌ود که این دستبند هوشمند تازه در ژوئن سال آینده معرفی شود و بدین ترتیب میان زمان معرفی آن و نسل قبلی (Mi Band 4) یک سال فاصله به وجود بیاید.

هنوز اطلاعاتی درباره دستبند هوشمند Mi Band 5 نداریم اما ممکن است ارزش انتظار را داشته باشد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، Mi Band 4 در نظرسنجی‌های متعدد توانسته است با کسب رضایت بخش عمده کاربران 4.5 ستاره از 5 ستاره را به دست آورد. محبوبیت دستبند هوشمند Mi Band 4 بیش از هرچیز مدیون قیمت پایین و قابلیت‌های متعدد آن است.

البته Mi Band 4 همچنین کاستی‌هایی دارد و مثلا از GPS پشتیبانی نمی‌کند. شاید این قابلیت سال آینده به نسل بعدی اضافه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

saeed

۱۳۹۸/۶/۱
سلام با تشکر از جی اس ام به خاطر مطالب مفید وخوبشون
می خواستم بگم می بند 4 واقا نسبت به رقبا اقتصادی و کیفیت بالای داره پیشنهاد من به شما فقط خرید mi band4
حالا ببین miband ۵دیگه چیه
اگه در خرید هم ناآشنا هستید پیشنهاد می کنم به وبلاگ زیر جهت استعلام قیمت و عکس های محصول مراجعه کنید من که خیلی راضیم ازشون
بازم از مدیران و اعضا سایت باسابقه gsm تشکر می کنم در ضمن من یادم در سال ۲۰۰۹سایت gsm اخرین بازی های گوشی های اون زمان که سیستم جاوا داشت قرار می داد برای نمونه بازی pes2009مخصوص جاوا
که من با اینترنت دایال آپ حدودا یک ساعت دانلود می کردم برای ۱m یا ۹۰۰کیلوبایت منظورم این که واقعا سایت gsm حرف نداره دوباره بازی های گوشی ها جدید روهم بیشتر بزارید,در هر صورت پیشنهاد من به شما خرید mi band4که ایران هم اومده و من از این ادرس خریدم
buyoff.blog.ir بازم ممنون gsm به خاطر همه خاطراتی‌ خوبی که برای ما ساختی