خانهاخبار
EMUI 9.1 برای هشت مدل دیگر هوآوی و آنر آماده شد

EMUI 9.1 برای هشت مدل دیگر هوآوی و آنر آماده شد

اوایل ماه گذشته، آپدیت EMUI 9.1 برای 10 محصول هوآوی و آنر عرضه شد و حالا، نوبت به هشت محصول دیگر رسیده است.
۱۳۹۸/۵/۳۰

همان طور که مستحضر هستید، چندی است که آپدیت رابط کاربری EMUI 9.1 برای محصولات هوآوی عرضه شده است. پیش تر 10 گوشی هوشمند زیر نظر این برند، موفق شدند تا بروزرسانی یاد شده را دریافت کنند و حالا نوبت به هشت محصول جدید رسیده است. بد نیست بدانید که این بار، آخرین بار نیز و هنوز محصولات دیگری در صف باقی مانده اند.

بروزرسانی EMUI 9.1 هم اینک برای محصولات زیر در دسترس قرار گرفته است:

  • Mate 9
  • Mate 9 Pro
  • Mate 9 Porsche Design
  • P10
  • P10 Plus
  • Nova 2s
  • Honor V9
  • Honor 9

شایان ذکر است که این آپدیت بعضیا برای برخی محصولات یاد شده ارائه شده بود، اما حالا به صورت رسمی در اختیار کابران قرار گرفته است.

image

 

به یاد داشته باشید که این پیام رسمی در کشور چین صادر شده و ممکن است که عرضه جهانی آن، با کمی تأخیر روبرو شود.

رابط کاربری EMUI 9.1 بر پایه اندروید 9 و مانند EMUI 9 است. از جمله برخی تغییرات آن، می توان به بهبودهای نرم افزاری و تغییر فرمت فایل ها به EROFS اشاره کرد که سرعت خواندن و نوشتن حافظه دستگاه را تا حد مطلوبی (حدودا 20 درصد) افزایش می دهد. فایل های سیستم عامل نیز تا حد چشمگیری کاهش حجم داشته اند و همین موضوع سبب شده تا حدودا 2 گیگابایت فضای کمتری از حافظا دستگاه اشغال شود.

GPU Turbo 3.0 نیز به صورت پیش فرض روی این محیط کاربری قرار گرفته و به این ترتیب، نسل جدید بازی ها مانند PUBG و Fortnite به صورت کامل و بدون مشکل روی دستگاه های یاد شده اجرا می شوند. رابط کاربری دستگاه نیز با بهبودهایی روبرو شده، طراحی مینیمال را به خود گرفته، آیکون ها بعضا تغییر کرده و شاهد والپیپرهای جدیدی نیز هستیم.

در نهایت، رینگتون های ویدئویی نیز پشتیبانی شده و Huawei Vlog نیز به شما اجازه می دهد تا آیتم هایی که خلق کرده اید را ویرایش کرده یا با دیگران به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

hamidrezaabdi.ir

۱۳۹۸/۵/۳۱
همین الان نصب کردم

ساسان

۱۳۹۸/۵/۳۰
برای y9 2019 هم اومده

milad

۱۳۹۸/۵/۳۰
سلام وقت بخیر
برای mate10liteهم آپدیت میاد؟
منتظر بمونم خخخخ