خانهاخبار
میت ایکس هوآوی با Kirin 990 و دوربین P30 به بازار می‌آید

میت ایکس هوآوی با Kirin 990 و دوربین P30 به بازار می‌آید

بر اساس گزارشات جدید، میت ایکس هوآوی که عرضه آن به تعویق افتاده بود قرار است با ارتقاهای سخت‌افزاری به بازار بیاید و احتمالا از Kirin 990 و دوربین P30 استفاده کند.
۱۳۹۸/۵/۳۰

پس از آن که سامسونگ عرضه گلکسی فولد را به تعویق انداخت تا مشکلات این دستگاه را برطرف کند، هوآوی هم اعلام کرد که عرضه میت ایکس را به زمان دیگری موکول می‌کند و آن را احتمالا در ماه نوامبر روانه بازار خواهد کرد.

حالا اگر این سوال برایتان پیش آمده که هوآوی در طول این مدت چه تغییراتی در میت ایکس ایجاد کرده است، باید به اطلاع شما برسانیم که این غول بزرگ چینی برخلاف همتای کره‌ای خود صرفا به ایجاد تغییر در بخش طراحی دستگاه بسنده نکرده و سخت‌افزار داخلی موبایل خود را هم ارتقا داده است.

میت ایکس هوآوی با چیپست تازه‌ای به نام Kirin 990 به بازار می‌آید که البته هنوز معرفی نشده است. این چیپست همان تراشه‌ای است که احتمالا روی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو به کار گرفته خواهد شد. علاوه بر این، دوربین این دستگاه هم که پیش از این همان دوربین میت ۲۰ بود حالا با سنسورهای دوربین پی ۳۰ تعویض شده است. این یعنی میت ایکس به جای دوربین RGB با دوربین RYYB به بازار خواهد آمد.

با این تفاصیل به نظر می‌رسد که انتظار مخاطبان برای خرید نسخه جدید تلفن هوشمند تاشوی هوآوی ارزش کافی را داشته و آن‌ها حالا با دستگاهی طرف خواهند بود که نه تنها مشکلی ندارد، بلکه به لحاظ سخت‌افزار ارتقا یافته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)