خانهاخبار
برنامه تعویض کنسول سوئیچ با سوئیچ لایت متوقف شد

برنامه تعویض کنسول سوئیچ با سوئیچ لایت متوقف شد

شرکت نینتندو می‌گوید برنامه تعویض کنسول قدیمی سوئیچ با کنسول سوئیچ لایت که به‌تازگی به بازار آمده، متوقف شده است. سوئیچ و سوئیچ لایت شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند ولی پردازنده آن‌ها متفاوت است.
۱۳۹۸/۵/۲۸

یکی از سخنگویان شرکت نینتندو در گفتگو با وبسایت The Verge اعلام کرد که برنامه تعویض مدل‌های قدیمی کنسول سوئیچ با مدل‌های جدید این کنسول متوقف شده است. البته در حال حاضر تناقضاتی میان اظهارنظر نمایندگان خدمات مشتریان و روابط عمومی این شرکت وجود دارد ولی به نظر می‌رسد که حالا باید این برنامه را تمام‌شده تلقی کنیم.

این برنامه به مشتریان اجازه می‌داد بعد از ۱۷ ژوئیه (همزمان با معرفی نینتندو سوئیچ لایت) سوئیچ‌های قدیمی خود را به شرکت نینتندو تحویل داده و ضمن تقبل هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و بیمه آن را با کنسول جدید این کمپانی تعویض کنند. کنسول جدید سوئیچ شباهت بسیار زیادی با کنسول قبلی این شرکت دارد ولی پردازنده آن با پروسه تولید متفاوتی ساخته شده تا مصرف انرژی بهینه‌تری داشته باشد.

عمر باتری نینتندو سوئیچ لایت ۹ ساعت است و همین مسئله می‌تواند برای گیمرها تفاوتی کلیدی میان این دو کنسول ایجاد کند، چرا که عمر باتری پایین همواره یکی از مشکلات اصلی کنسول‌های دستی به حساب می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)