خانهاخبار
کیس میت 30 پرو چینش دایره‌ای دوربین پرچمدار بعدی هوآوی را تایید می‌کند

کیس میت 30 پرو چینش دایره‌ای دوربین پرچمدار بعدی هوآوی را تایید می‌کند

به‌تازگی تصویری از کیس محافظ میت 30 پرو منتشر شده که در آن می‌توانید برش دوربین دایره‌ای این دستگاه را مشاهده کنیم. علاوه بر این جایگاه دو دکمه مرموز روی بدنه این دستگاه قرار گرفتیم که از کاربرد آن‌ها بی‌خبریم.
۱۳۹۸/۵/۲۶

هوآوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو اواخر امسال معرفی خواهند شد. در ابتدا شایعاتی وجود داشت که از وجود دوربین مربعی بر روی این سری خبر می‌داد، اما جدیدترین تصویر از کیس محافظ این دستگاه که در صفحه اینستاگرام افشاگر معروف Ice Universe منتشر شده، دوربینی به شکل دایره را نشان می‌دهد که کنار آن برش باریکی وجود دارد که احتمالا چند سنسور جانبی داخلش قرار می‌گیرد.

اگر دقیق‌تر به این کیس نگاه کنیم در پایین آن شکاف درگاه USB-C را می‌بینیم اما در بالا دو حفره کوچک برای مادون قرمز و میکروفون بدون نویز وجود دارد. از آن‌جایی که هوآوی جک ۳.۵ میلی متری هدفون را از مدل‌های پروی دو پرچمدار قبلی سری میت حذف کرده بود، با اطمینان خوبی می‌توانیم بگوییم که هیچ یک از این حفره‌ها مربوط به جک هدفون نیست.

نکته قابل توجه بعدی بیرون‌زدگی‌های سمت چپ بدنه است که معمولا برای دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا تعبیه شده، ولی اگر با دقت به این کیس نگاه کنیم، حداقل دو بیرون‌زدگی دیگر را هم می‌بینیم که یکی در وسط بدنه و دیگر در پایین آن وجود دارد.

در حال حاضر حدسی برای دکمه پایینی وجود ندارد، ولی دکمه وسطی می‌تواند کلیدی برای فراخوانی دستیارهای صوتی یا دکمه‌ای اختصاصی برای دوربین باشد. با این حال چیزی مشخص نیست و باید صبر کنیم تا ببینیم در اخبار بعدی چه چیزی اعلام خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

احمد

۱۳۹۸/۵/۲۶
خیلی جالب میشد دکمه پایینی دکمه شاطر دوربین باشد مثل اون نوکیاهای مثا مثلا ان۸ و۸۰۸