خانهاخبار
عرضه هوآوی میت ایکس احتمالا تا اواخر 2019 به تعویق افتاده است

عرضه هوآوی میت ایکس احتمالا تا اواخر 2019 به تعویق افتاده است

بر اساس گزارشی که از رویداد جدید هوآوی در کشور چین منتشر شده، این شرکت اعلام کرده که نمی‌تواند میت ایکس را طبق وعده قبلی در ماه سپتامبر روانه بازار کند و عرضه آن به انتهای سال 2019 موکول شده است.
۱۳۹۸/۵/۲۶

تجربه تولید گلکسی فولد سامسونگ نمونه بسیار جالبی است که نشان می‌دهد چرا تولید تلفن‌های هوشمند به هیچ عنوان ساده نیست. هوآوی اولین شرکتی بود که پس از اعلام سامسونگ گفت می‌خواهد تلفن هوشمند منعطفی به نام میت ایکس را روانه بازار کند، اما حالا بر اساس گزارشات جدید به نظر می‌رسد که این کمپانی نمی‌تواند تا ماه نوامبر ۲۰۱۹ میت ایکس را در اختیار کاربران بگذارد.

میت ایکس هوآوی یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های منعطف بازار است، چون طراحی آن برخلاف گلکسی فولد به سمت بیرون تا می‌شود. ولی منابع خبری از رویدادی توسط هوآوی در شنژن چین خبر داده‌اند که این کمپانی در آن اعلام کرده نمی‌تواند طبق وعده قبلی خود تا ماه سپتامبر میت ایکس را عرضه کند. در حقیقت بسیار بعید است که تا ماه نوامبر شاهد عرضه این دستگاه باشیم. البته علت دقیق این تاخیر ذکر نشده ولی هر چیزی از پیچیدگی‌های تولید و آزمایش گرفته تا چالش‌های ناشی از جنگ تجاری آمریکا و چین می‌تواند عامل این عقب‌افتادگی باشد.

image

با این حال، این گزارش به اطمینان هوآوی مبنی بر عرضه میت ایکس تا پیش از پایان سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کند. این بازه زمانی نشان می‌دهد که میت ایکس برای فصل تعطیلات سال نوی چینی آماده فروش خواهد بود.

علاوه بر این، هوآوی در نظر دارد که برای نسل بعدی میت ایکس از طراحی بهتری استفاده کند. این تلفن هوشمند جدید احتمالا سال آینده میلادی معرفی می‌شود و پشت بدنه آن شیشه‌ای خواهد داشت که به قابلیت‌های لمسی مجهز است. این یعنی نسل بعدی میت ایکس احتمالا در تمام بخش‌های خود نمایشگر خواهد داشت.

با این حال باید ببینیم این شرکت چگونه در دستگاهی منعطف از طراحی شیشه‌ای استفاده خواهد کرد. در حال حاضر نمایشگر خود میت ایکس پوششی پلاستیکی دارد تا انعطاف‌پذیری لازم را به این صفحه نمایش بدهد. بنابراین قاب پشتی دستگاه هم باید از جنش شیشه منعطف باشد و این امر از نظر تولید انبوه به آسانی امکان‌پذیر نخواهد بود.

پرسش بعدی دوام بدنه شیشه‌ای در مقابل بدنه استیل است. در گزارش امروز ذکر شده که هوآوی سعی داشته بدنه استیل نسل فعلی میت ایکس را با بدنه‌ای از آلومینیوم سبک جایگزین کند، ولی به دلیل استحکام پایین موفق به انجام این کار نشده است. حال باید ببینیم این شرکت چه برنامه‌ای برای تبدیل بدنه نسل بعدی میت ایکس به بدنه شیشه‌ای خواهد داشت.

گفته می‌شود نسخه نهایی میت ایکس دکمه پاور کوچک‌تری دارد و لولای فالکون آن بهبود یافته است. ولی اگر به دنبال این هستید که هر چه سریع‌تر یک تلفن هوشمند تاشو را امتحان کنید، بهتر است به سراغ گلکسی فولد بروید، چون از قرار معلوم این محصول زودتر روانه بازار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)