خانهاخبار
آیفون 11 در تاریخ 10 سپتامبر معرفی می‌شود؟

آیفون 11 در تاریخ 10 سپتامبر معرفی می‌شود؟

اپل تا پیش از پایان سال جاری میلادی از پرچمداران جدید خود رونمایی می‌کند. به نظر می‌رسد آیفون 11 و برادران آن در تاریخ 10 سپتامبر معرفی می‌شوند.
۱۳۹۸/۵/۲۵

اپل به تازگی هفتمین نسخه بتای سیستم عامل iOS 13 را برای توسعه دهندگان عرضه کرده است. در این نسخه شاهد اطلاعات جدیدی هستیم که زمان رونمایی از آیفون‌های 2019 اپل را مشخص می‌کند. در کد iOS 13 تصویری وجود دارد که در حقیقت یک اسکرین شات از سیستم عامل iOS را به نمایش می‌گذارد. در این اسکرین شات شاهد حضور تاریخ 10 سپتامبر، سه شنبه هستیم. نام این اسکرین شات، HoldForRelease است. با توجه به این نام، انتظار می‌رود در تاریخ 10 سپتامبر با آیفون 11 و نسخه‌های دیگر آن ملاقات کنیم.

سال گذشته میلادی اپل در تاریخ 12 سپتامبر مراسمی را برگزار و گوشی‌های آیفون XS، آیفون ایکس اس مکس و آیفون XR را در معرض دید عموم قرار داد. با توجه به این موضوع، رونمایی از آیفون‌های 2019 در تاریخ 10 سپتامبر منطقی به نظر می‌رسد. در صورتی که اپل از زمانبندی گذشته خود پیروی کند، احتمالا پیش فروش سه آیفون جدید از تاریخ 13 سپتامبر شروع می‌شود. احتمالا عرضه اولیه این گوشی‌های هوشمند در تاریخ 20 سپتامبر و عرضه ثانویه نیز در تاریخ 27 سپتامبر آغاز شود.

image

در دیگر تصاویر منتشر شده تاریخ 23 سپتامبر به چشم می‌خورد. این تصاویر مربوط به آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی‌تر است. با توجه به این موارد، انتظار می‌رود نسخه نهایی iOS 13 در تاریخ 23 سپتامبر در اختیار کاربران محصولات اپل قرار بگیرد. تمام اطلاعات موجود در این گزارش تنها حدس و گمان هستند و نمی‌توان آن‌ها را قطعی دانست. این احتمال وجود دارد که اپل با استفاده از جدیدترین بتای سیستم عامل iOS 13، قصد داشته باشد دوباره آیفون 11 را سر زبان‌ها بیاندازد. تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با آیفون‌های 2019 منتشر شده و انتظار می‌رود این محصولات دارای پسوند پرو در نام خود باشند. اپل قصد دارد این گوشی‌های هوشمند را با دوربین اصلی سه گانه و دوگانه وارد بازار کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)