خانهاخبار
سیستم عامل RealmeOS احتمالا تا انتهای سال جاری میلادی منتشر می‌شود

سیستم عامل RealmeOS احتمالا تا انتهای سال جاری میلادی منتشر می‌شود

گزارشات جدید حاکی از آن است که شرکت Realme مشغول توسعه سیستم عاملی اختصاصی به نام RealmeOS است و می‌خواهد این سیستم عامل را تا پیش از انتهای سال جاری میلادی روانه بازار کند.
۱۳۹۸/۵/۲۳

شرکت Realme در ماه ژانویه نام تجاری RealmeOS را ثبت کرد و خیلی‌ها را به این فکر واداشت که آن‌ها احتمالا به دنبال توسعه سیستم عاملی اختصاصی به جای سیستم عامل ColorOS اوپو هستند تا آن را برای تلفن‌های هوشمند خود به کار ببرند.

حالا گزارش تازه‌ای منتشر شده که از احتمال انتشار این سیستم عامل تا پیش از انتهای سال جاری میلادی خبر می‌دهد. در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی درباره RealmeOS وجود دارد اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این سیستم عامل مبتنی بر اندروید Q ساخته می‌شود. مدیرعامل Realme، مدو شث (Madhav Sheth)، هم چند ماه پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که سیستم عامل آن‌ها با تمرکز بر عملکرد قوی و پشتیبانی طولانی مدت ساخته خواهد شد.

اگرچه مشخص نیست که RealmeOS در اختیار تلفن‌های هوشمند کنونی این شرکت قرار می‌گیرد یا نه، اما می‌توانیم انتظار نوآوری‌های جذابی را در این سیستم عامل داشته باشیم. Realme همین حالا هم قابلیت‌هایی را به ColorOS اضافه کرده که در تلفن‌های اوپو پیدا نمی‌شود. Realme 3 Pro حدود یک ماه پیش آپدیتی دریافت کرد تا فروشگاه اپلیکیشن‌های این شرکت موسوم به App Market به این پلتفرم اضافه شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)