خانهاخبار
مشخصات گوشی Meizu 16s pro لو رفت

مشخصات گوشی Meizu 16s pro لو رفت

شرکت چینی میزو تصمیم گرفته گوشی پرچمدار جدیدی را روانه بازار کند که در ادامه مطلب بیشتر با جزئیات آن آشنا خواهیم شد.
۱۳۹۸/۵/۲۳

شرکت میزو در ماه اپریل گوشی پرچمدار خود با نام 16s را راهی بازار کرد و اکنون قصد دارد به زودی نسخه قدرتمندتر آن را با نام 16s pro معرفی کند. مشخصات و سخت افزار این گوشی به نحوی عجیب بر روی وبسایت شرکت میزو نمایان شد اما به سرعت از روی وبسایت برداشته شد.
این گوشی قرار است از صفحه نمایش امولد ۹۰ هرتزی استفاده کند. این نمایشگر قدرت پاسخگویی ۱۲۰ هرتزی دارد و در درون آن اسکنر تشخیص اثر انگشت جای گرفته است. طراحی کلی این گوشی تداعی گر گوشی 16s است و بیشترین تغییرات آن در بخش سخت افزاری صورت خواهد گرفت.

image



این اولین بار نیست که اطلاعاتی درباره گوشی 16s pro به بیرون درز پیدا کرده است چرا که چندی پیش فروشگاه آنلاین چینی taobao این گوشی را برای ماه جولای پیش فروش کرده بود. اما این بار می‌دانیم که پردازنده این گوشی از نوع Snapdragon 855+ خواهد بود که ۱۲ گیگ رم آن را همراهی می‌کند و در کنار آن ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 قرار خواهد گرفت.
در بخش دوربین ما قرار است شاهد سنسور سومی نیز باشیم که به کمک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی تلوفوتو خواهد آمد.
از دیگر مشخصات فاش شده می توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی و رابط کاربری meizu flymeOS 8 بر روی اندروید ۹ اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)