خانهاخبار
بهترین تبلت‌های ارزان قیمت کدامند؟

بهترین تبلت‌های ارزان قیمت کدامند؟

در حالی که فروش تبلت‌ها در بازار با کاهش روبه‌رو بوده، همچنان شرکت‌ها به تولید آن‌ها ادامه می‌دهند. در این مطلب به معرفی بهترین تبلت‌های ارزان قیمت می‌پردازیم.
۱۳۹۸/۵/۲۳

شاید شما قدرت خرید یک تبلت گران‌ قیمت را نداشته باشید و یا اینکه نیازهای شما با یک محصول ارزان قیمت برطرف شود. مسلما تمام افراد به آیپد پرو با قیمت بالا نیاز ندارند و خرید یک تبلت با قیمت کمتر از 200 دلار برایشان مناسب باشد. در حال حاضر شرکت‌های زیادی مشغول تولید تبلت هستند که برای مثال می‌توان به اپل، سامسونگ، لنوو، آمازون و هوآوی اشاره کرد. محصولات اپل قیمت بالایی دارند و تبلت‌های سامسونگ نیز معمولا با قیمتی بالاتر از 200 دلار به فروش می‌رسند.

آمازون را می‌توان پادشاه بهترین تبلت‌های ارزان قیمت در بازار جهانی دانست. بر اساس آمارهای منتشر شده، میزان فروش تبلت‌های آمازون در سه ماهه دوم سال جاری میلادی در مقایسه با سال گذشته رشد بسیار بالایی داشته که خبر از محبوبیت محصولات این فروشگاه اینترنتی می‌دهد. آمازون دارای نمایندگان زیادی در لیست بهترین تبلت‌های ارزان قیمت بازار است. در ادامه برای آشنایی با بهترین تبلت‌های ارزان قیمت با ما همراه باشید.

آمازون فایر 7

image

اولین و بهترین تبلت لیست ما، آمازون فایر 7 است. این تبلت با قیمت بسیار پایینی به فروش می‌رسد. شاید باورش سخت باشد ولی آمازون فایر 7 قیمتی برابر با 50 دلار دارد! در نگاه اول شاید این محصول کاملا ناکارآمد به نظر برسد؛ با این حال در واقعیت چنین موضوعی به چشم نمی‌خورد. کارایی این تبلت با توجه به قیمت آن، مناسب ارزیابی می‌شود. از مشکلات اصلی این محصول می‌توان به نبود گوگل پلی استور و همچنین رزولوشن پایین نمایشگر اشاره کرد.

  • ویژگی‌های مثبت: عملکرد خوب با توجه به قیمت، قیمت فوق‌العاده پایین، دستیار الکسا
  • ویژگی‌های منفی: شارژدهی کم باتری، رابط کاربری کند، نمایشگر با رزولوشن پایین، تبلیغات در صفحه قفل دستگاه

آمازون فایر اچ‌دی 10

image

در صورتی که فکر می‌کنید برای دستیبابی به یک تبلت با نمایشگر باکیفیت باید هزینه زیادی را متقبل شوید، سخت در اشتباه هستید. آمازون فایر اچ‌دی 10 جدید به نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی مجهز شده است؛ با این حال با قیمت 119 دلار به فروش می‌رسد. در حالی که این قیمت در مقایسه با آمازون فایر 7 نزدیک به 80 دلار بیشتر است، اما کاربر به امکاناتی مانند 4 برابر فضای ذخیره سازی بیشتر دسترسی پیدا می‌کند. در صورتی که 15 دلار دیگر به آمازون هزینه پرداخت کنید، تبلیغات را از آن حذف می‌کند.

  • ویژگی‌های مثبت: نمایشگر روشن با کیفیت رنگ بالا، فضای ذخیره سازی مناسب، دستیار الکسا
  • ویژگی‌های منفی: پرداخت هزینه برای حذف تبلیغات، هزینه بالا برای حذف تبلیغات

آمازون فایر اچ‌دی 8

image

آمازون Fire HD 8 مدل 2018 در مقایسه با مدل سال گذشته خود بهبودهایی را تجربه کرده است. کیفیت دوربین سلفی این تبلت افزایش داشته و همچنین کاربران بدون نیاز به دست می‌توانند دستیار الکسا را فعال کنند. این تبلت به 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که نسبت به مدل 2016 خود، افزایش 2 برابری را نشان می‌دهد. مدل 2018 این تبلت شارژدهی 9 ساعته دارد که قابل قبول به نظر می‌رسد؛ با این حال نسبت به مدل سال گذشته خود کاهش 2 ساعتی را تجربه می‌کند.

  • ویژگی‌های مثبت: عملکرد عالی، نمایشگر روشن، ارزش خرید بسیار بالا
  • ویژگی‌های منفی: عدم وجود اپلیکیشن‌های گوگل به صورت پیش فرض، شارژدهی کمتر باتری در مقایسه با مدل سال گذشته

لنوو Tab 4 10 اینچی

image

بالاخره به سراغ تبلتی غیر از محصولات آمازون می‌رویم. لنوو تب 4 10 اینچی یکی از بهترین تبلت‌های 10 اینچی اقتصادی موجود در بازار محسوب می‌شود. این تبلت قیمتی برابر با 179 دلار دارد؛ با این حال آمازون آن را با 10 دلار تخفیف و با قیمت 169 دلار به فروش می‌رساند. این تبلت نه تنها با توجه به قیمت خود عملکرد بسیار مناسبی دارد، بلکه شارژدهی آن نیز به بیش از 11 ساعت می‌رسد که تبلت آمازون فایر اچ‌دی 8 را در این زمینه شکست می‌دهد. این تبلت به سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا مجهز شده، بنابراین می‌توان دو اپلیکیشن را به صورت همزمان در کنار یکدیگر اجرا کرد. این تبلت لنوو برخلاف تبلت‌های آمازون، به گوگل پلی استور مجهز شده است. با توجه به این موضوع، کاربران به تمام اپلیکیشن‌های اندروید و گوگل مانند یوتیوب دسترسی دارند.

  • ویژگی‌های مثبت: شارژدهی بالای باتری، دوربین اصلی با کیفیت مناسب، عملکرد خوب با توجه به قیمت
  • ویژگی‌های منفی: کیفیت تقریبا پایین نمایشگر، کیفیت صوتی پایین

آمازون فایر اچ‌دی 8 نسخه کودکان

image

این تبلت، ارزان‌ترین تبلت مخصوص کودکان آمازون نیست، چرا که تبلت فایر 7 Kids Edition با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسد. آمازون فایر اچ‌دی 8 نسخه کودکان قیمتی برابر با 129 دلار دارد که خبر از ارزش خرید بالای آن می‌دهد. این تبلت عملکرد مناسبی دارد و به نمایشگر روشنی مجهز شده است. این تبلت در مقایسه با نسخه استاندارد خود، 5 ساعت شارژدهی بالاتری دارد.

  • ویژگی‌های مثبت:  مقاومت بالا با دو سال ضمانت برای حوادث احتمالی، اپلیکیشن‌های رایگان برای کودکان، ابزارهای کنترلی برای والدین، شارژدهی بالای باتری، نمایشگر با روشنایی بالا
  • ویژگی‌های منفی: اسپیکر ضعیف، دوربین با کیفیت پایین

لنوو یوگا Tab 3

image

در صورتی که به یک تبلت ارزان قیمت با شارژدهی بالای باتری نیاز دارید، لنوو یوگا تب 3 محصول مناسب شماست. این تبلت قیمتی برابر با 170 دلار داشته و تا 15 ساعت کاربر را همراهی می‌کند. شاید این تبلت به قدرتمندترین پردازنده موجود در بازار مجهز نشده باشد؛ با این حال به علت طراحی متفاوت خود تماشای ویدیو را تبدیل به امری لذت بخش می‌کند. اسپیکرهای این محصول در قسمت جلویی قرار گرفته و نمایشگر آن دارای رزولوشن اچ دی است.

  • ویژگی‌های مثبت: شارژدهی بسیار بالای باتری، نمایشگر 8 اینچی با دقت رنگ مناسب، استفاده از پایه در طراحی
  • ویژگی‌های منفی: عملکرد متوسط، طراحی نه چندان جذاب

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)