خانهاخبار
انتشار تصویر زنده جدیدی از پیکسل 4 گوگل

انتشار تصویر زنده جدیدی از پیکسل 4 گوگل

اخیرا یک تصویر زنده جدید از پیکسل 4 گوگل منتشر شده که در آن بخش جلویی دستگاه مشخص است. همان طور که از قبل می‌دانستیم، حاشیه بالای پیکسل 4 نسبتا ضخیم اما سایر لبه‌ها بسیار ظریف است.
۱۳۹۸/۵/۲۲

پرچمداران سری پیکسل ۴ امسال از نظر خبری در حال طی کردن مسیر عجیب و غیرمنتظره‌ای هستند. ابتدا چند رندر از این دستگاه‌ها منتشر شد و بعد گوگل رسما با انتشار تصویری از طراحی پشتی تلفن‌های جدید خود پرده برداشت. سپس تصویر زنده‌ای از پیکسل ۴ در دست یک کاربر به فضای آنلاین راه یافت و حالا مجددا شاهد انتشار یک تصویر زنده دیگر از این تلفن هوشمند هستیم.

به گزارش وبسایت The Teen Tech، این تصویر که احتمالا از دست یکی از کارمندان خود گوگل شکار شده، دستگاهی را نشان می‌دهد که حاشیه بالای آن نسبتا ضخیم است. همان طور که قبلا به شما گفته بودیم این حاشیه احتمالا میزبان دوربین سلفی، سنسورهای اسکن سه‌بعدی چهره، تراشه رادار Soli و شیار بلندگوی دستگاه است. حالا در این تصویر ضمن مشاهده حاشیه ضخیم بالای بدنه، حاشیه نسبتا ظریفی را در پایین نمایشگر مشاهده می‌کنیم.

image

این وبسایت به جزئیاتی که در این تصویر پیدا نیست هم اشاراتی داشته است. آن‌ها می‌گویند در سمت راست این گوشی دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته و بالای آن دکمه‌ای نارنجی رنگ به عنوان دکمه پاور قرار دارد. در پشت بدنه دوربین مربعی شکل جدید گوگل مشاهده می‌شود. تمام بدنه پشتی از شیشه ساخته شده اما به رنگ سفید است، بنابراین حدس زده می‌شود که مدل پاندایی پیکسل ۲ ایکس ال به ویترین مدل‌های پیکسل ۴ اضافه شود.

در قاب عقب پیکسل ۴ دوربینی سه‌گانه وجود دارد. شایعاتی حاکی از آن است که یک سنسور اصلی و یک سنسور تله‌فوتو در این گوشی تعبیه شده، اما ماهیت سنسور سوم شخص نیست. علاوه بر این گفته می‌شود که اپ دوربین به طور کامل بازطراحی شده است.

در حال حاضر مشخص نیست که پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال چه زمانی به بازار می‌آید، اما مطابق زمان‌بندی عرضه مدل‌های قبلی پیکسل، انتظار داریم که سری پیکسل ۴ هم در ماه اکتبر معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)