خانهاخبار
گلکسی A10s سامسونگ با باتری 4 هزار میلی آمپری و حسگر اثر انگشت معرفی شد

گلکسی A10s سامسونگ با باتری 4 هزار میلی آمپری و حسگر اثر انگشت معرفی شد

سامسونگ امروز از گلکسی A10s رونمایی کرد؛ دستگاهی که همان گلکسی A10 است اما از برخی جهات مثل ظرفیت باتری و افزوده شدن حسگر اثر انگشت نسبت به نسخه قبلی این محصول ارتقا یافته است.
۱۳۹۸/۵/۲۲

تلفن هوشمند جدید سامسونگ از سری گوشی‌های خانواده A معرفی شد: گلکسی A10s. همان‌طور که از نام این گوشی پیداست، A10s آپدیتی برای گلکسی A10 به حساب می‌آید که از برخی جهات بهینه‌سازی‌هایی روی آن اعمال شده است. این دستگاه باتری بزرگ‌تری دارد و در بدنه پشتی آن حسگر اثر انگشت فیزیکی قرار گرفته که گلکسی A10 فاقد آن بود.

گلکسی A10s نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع IPS Infinity-V دارد (بنابراین ناچ آن به شکل V است) و رزولوشن آن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل است. سامسونگ از یک پردازنده هشت هسته‌ای روی این گوشی استفاده کرده که ۴ هسته با سرعت ۲ گیگاهرتز و ۴ هسته با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز دارد. گلکسی A10s با ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید که البته با کمک کارت حافظه می‌توانید این مقدار را افزایش دهید.

image

دوربین عقب گلکسی A10s یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین جلو هم سنسوری ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند.

تمام قطعات این دستگاه انرژی خود را از یک باتری ۴ هزار میلی آمپری (یعنی ۶۰۰ میلی آمپر بیشتر از مدل A10) تامین می‌کنند و نرم‌افزار دستگاه هم به صورت پیش‌فرض اندروید ۹ پای است که رابط One UI روی آن قرار گرفته است.

در حال حاضر مشخص نیست که گلکسی A10s در چه تاریخی به بازار خواهد آمد، اما این محصول چهار رنگ مختلف خواهد داشت: آبی، سبز، قرمز و مشکی.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)