خانهاخبار
گلکسی Tab S6، اولین تبلت با پشتیبانی از +HDR10

گلکسی Tab S6، اولین تبلت با پشتیبانی از +HDR10

سامسونگ در گذشته از نسل جدید تبلت پرچمدار خود رونمایی کرد. گلکسی Tab S6 اولین تبلت با قابلیت پشتیبانی از +HDR10 محسوب می‌شود.
۱۳۹۸/۵/۲۱

در آخرین روز ماه ژوئن با تبلت گلکسی تب اس 6 ملاقات کردیم. قدرت این تبلت توسط چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 تامین می‌شود. این دستگاه به یک نمایشگر 10.5 اینچی سوپر امولد مجهز شده که رزولوشن آن برابر با 2560 × 1600 پیکسل است. این تبلت کره‌ای در دو نسخه مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. روی پنل پشتی سامسونگ گلکسی Tab S6 شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی اولترا واید هستیم. تصاویر سلفی در این محصول توسط یک سنسور 8 مگاپیکسلی ثبت می‌شود.

در صورتی که به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز داشته باشید، سامسونگ برای تبلت پرچمدار خود درگاه کارت حافظه خارجی در نظر گرفته و خریداران می‌توانند حداکثر از کارت حافظه خارجی با ظرفیت 512 گیگابایت استفاده کنند. انرژی گلکسی تب اس 6 توسط یک باتری 7040 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. در کنار این ویژگی‌ها، شاهد حضور قلم S Pen در جعبه این محصول نیز هستیم که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ امروز اعلام کرده گلکسی Tab S6 اولین تبلتی محسوب می‌شود که از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این تاییدیه باعث بهینه‌سازی نور نمایشگر برای بهبود تجربه بصری می‌شود. در حالی که استاندارد HDR10 باعث افزایش نور صفحه نمایش تا 1000 نیت می‌شود، استاندارد HDR10+ این رقم را به 4000 نیت می‌رساند. این استاندارد که توسط سامسونگ ایجاد شده، در حال حاضر تنها توسط ویدیوهای آمازون پرایم پشتیبانی می‌شود. پیش فروش این تبلت از تاریخ 23 اوت آغاز می‌شود. در صورتی که این تبلت را پیش خرید کنید، کیبورد آن با 50 درصد تخفیف در اختیار شما قرار می‌گیرد و همچنین برای مدت سه ماه به یوتیوب و یوتیوب موزیک بدون تبلیغات دسترسی دارید. در حال حاضر قیمت این محصول اعلام نشده است.

image

بازار تبلت‌ها در حال کوچک شدن است؛ با این حال اپل همچنان پرفروش‌ترین شرکت تولیدکننده تبلت در جهان محسوب می‌شود. این برند اواخر سال گذشته میلادی از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کرد و همچنین اوایل سال جاری میلادی اپل ایر جدید و نسل جدید آیپد مینی را نیز در معرض دید عموم قرار داد. بر اساس آمارهای منتشر شده، اپل بیشترین رشد فروش در سه ماهه دوم سال را در 6 سال اخیر تجربه کرده است. سامسونگ با فاصله بسیار نسبت به اپل، در رده دوم لیست پرفروش‌ترین سازندگان تبلت قرار گرفته است. این شرکت کره‌ای در سه ماهه دوم سال جاری میلادی موفق به فروش 4.9 میلیون تبلت در بازار شده است.

در حالی که سامسونگ کاهش فروش 3.1 درصدی را تجربه کرده است، به علت کوچک شدن بازار، سهم آن افزایش داشته است. سهم این شرکت از 14.9 درصد در سه ماهه دوم 2018 به 15.2 درصد رسیده است. اپل در این بازه زمانی موفق به فروش 12.3 میلیون تبلت شده است. آیا گلکسی Tab S6 می‌تواند فاصله میان اپل و سامسونگ را کاهش دهد؟ به نظر ما جواب این سوال منفی است چرا که تبلت‌های اندرویدی محبوبیت کمتری در مقایسه با محصولات اپل دارند و همچنین این شرکت کوپرتینویی در حال توسعه چندین آیپد جدید برای عرضه در سال جاری میلادی است. تبلت‌های آینده اپل به سیستم عامل جدید iPadOS مجهز می‌شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)