خانهاخبار
Geekbench پردازنده گوشی Nokia 7.2 را فاش کرد

Geekbench پردازنده گوشی Nokia 7.2 را فاش کرد

نوکیا در شرف معرفی میان‌رده جدید خود است و در این میان بسیاری از طرفداران خواهان اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هستند.
۱۳۹۸/۵/۲۱

گوشی nokia 7.2 محصول میان‌رده آتی شرکت نوکیا است و انتظار می‌رود این گوشی در پایان ماه جاری معرفی و عرضه شود و نسخه بین المللی آن نیز در ماه سپتامبر در مراسم IFA به نمایش در بیاید.
البته پیش از معرفی رسمی این گوشی، Geekbench دست به کار شده و برخی از جزییات آن را به نمایش گذاشته است. تست بنچمارکی که از این گوشی گرفته شده برخی از مشخصات کلیدی آن را بیان می‌کند.
این دستگاه روز گذشته با نام HMD global nokia 7.2 در این بنچمارک شرکت کرد. اندروید ۹ بر روی این دستگاه قرار دارد و ۶ گیگ حافظه رم نیز در آن گنجانده شده است. هر چند احتمال می‌رود که مدل های دیگر آن حافظه رم متفاوتی داشته باشند اما این نسخه به احتمال فراوان قدرتمندترین مدل است. به عنوان یادآوری گوشی nokia 7.1 در مدل معمولی از رم ۳ گیگابایتی بهره می‌برد و مدل پیشرفته حافظه رم ۶ گیگابایتی داشت.

image


Geekbench به طور مشخص نمی‌گوید که چه پردازنده‌ایی در آن استفاده شده و تنها به نام daredevil که نام مادربورد و نام غیر رسمی گوشی است، اشاره می کند. با این حال فرکانس پایه آن ۱.۸۴ گیگاهرتز است و زمانی که آن را با دیگر دستگاه‌ها مقایسه می‌کنیم، تنها چیپست Snapdragon 660 می‌یابیم که از چنین فرکانسی بهره می‌برد.
بنابراین می‌توان اطمینان حاصل پیدا کرد که این گوشی از پردازنده Snapdragon 660 استفاده خواهد کرد و این بنچمارک گزارشات قبلی را تایید می‌کند. با توجه به گوشی nokia 7.1 که از پردازنده Snapdragon 636 استفاده می‌کرد این ارتقاء سخت افزاری قابل قبولی برای گوشی nokia 7.2 خواهد بود. این گوشی در تست تک هسته ای امتیاز ۱۶۰۴ و در تست چند هسته ای امتیاز ۵۸۲۱ را ثبت کرد که بسیار مشابه امتیازات گوشی Redmi note 7 است.

این گوشی از سه دوربین اصلی در پشت استفاده خواهد کرد که چینش آن ها به صورت دایرهای است. مشخصات دوربین هنوز مشخص نیست اما انتظار میرود که از لنز زاینس در آن استفاده شود. صحفه نمایش گوشی نیز FHD+ است و از اسکنر اثر انگشت فیزیکی بهره میبرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)