خانهاخبار
تلویزیون هوشمند آنر ویژن با سیستم عامل هارمونی معرفی شد

تلویزیون هوشمند آنر ویژن با سیستم عامل هارمونی معرفی شد

شرکت هوآوی به تازگی از سیستم عامل هارمونی رونمایی کرده و حال تلویزیون هوشمند آنر ویژن با این سیستم عامل در معرض دید عموم قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۵/۲۱

معمولا شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در زمینه تولید تلویزیون نیز فعالیت دارند. در این میان می‌توان به شرکت‌های سامسونگ، ال‌جی وسونی اشاره کرد. علاوه بر برندهای قدیمی، شرکت‌های جدید نیز این رویه را دنبال می‌کنند. شیائومی در گذشته تلویزیون خود را وارد بازار کرده بود و وان پلاس نیز قصد دارد در آینده نزدیک تلویزیون خود را در معرض دید عموم قرار دهد. در ماه گذشته میلادی شاهد انتشار تیزرهایی از اولین تلویزیون هوشمند زیرمجموعه هوآوی، آنر بودیم. در حالی که بیشتر تلویزیون‌های هوشمند بازار به سیستم عامل اندروید تی وی مجهز شده‌اند، آنر ویژن دارای سیستم عامل انحصاری شرکت مادر خود، Harmony OS است.

تلویزیون هوشمند آنر ویژن دارای نمایشگر 55 اینچی با رزولوشن 4K است. نسبت صفحه نمایش به بدنه این دستگاه برابر با 94 درصد بوده که یک رکورد محسوب می‌شود. این نمایشگر قادر به پوشش 87 درصدی NTSC بوده و حداکثر روشنایی آن به 400 نیت می‌رسد. زاویه دید آنر ویژن برابر با 178 درجه اعلام شده است. این تلویزیون برای نور آبی خود موفق به کسب تاییدیه از سوی TÜV Rheinland شده است. آنر اعلام کرده نمایشگر این دستگاه تنها 1 ثانیه پس از فشردن دکمه روی بدنه و 2 ثانیه بعد از فشردن دکمه روی ریموت روشن می‌شود.

آنر ویژن وزن کمی دارد و ضخامت آن به 6.9 میلی‌متر می‌رسد. این تلویزیون دارای فریم کاملا فلزی بوده و روی پنل پشتی آن الگوهای الماسی شکل به چشم می‌خورد. نسخه پرو این تلویزیون به دوربین پاپ آپ با زاویه دید 10 درجه و رزولوشن 1080p مجهز شده است. این دوربین فقط در زمان برقراری تماس تصویری فعال شده و دارای یک چراغ کوچک است.

image

آنر ویژن پرو از 6 اسپیکر 10 واتی بهره می‌برد و نسخه استاندارد آن دارای 4 اسپیکر 10 واتی است. این محصولات از افکت صوتی هوآوی Histen بهره می‌برند و قادر به پشتیبانی از صدای Hi-Res به صورت بی‌سیم و بلوتوث نسخه 5.0 هستند. آنر برای این دو تلویزیون خود 6 میکروفن در نظر گرفته است. این محصولات دارای Honor Magic-link هستند که امکان کنترل تلویزیون توسط گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه‌ها، Huawei Share است. توسط این قابلیت می‌توان فایلی با حجم 600 مگابایت را در مدت زمان 20 ثانیه میان دو دستگاه منتقل کرد.

قدرت تلویزیون آنر ویژن و ویژن پرو توسط چیپست 28 نانومتری Hongjun 818 تامین می‌شود. این پردازنده نتیجه همکاری هوآوی با بایدو است. این چیپست برای بهترین خروجی صوتی و تصویری، بهینه‌سازی شده است. این پردازنده دارای 2 هسته ARM Cortex-A73 و 2 هسته ARM Cortex-A53 است. پردازنده گرافیکی Mali-G51 با فرکانس 600 مگاهرتز مورد استفاده در این تلویزیون قادر به اجرای ویدیوهای H.265 با رزولوشن 4K است. این محصولات از تراشه وای فای HiSilicon Hi1103 بهره می‌برند.

آنر ویژن در نسخه استاندارد با 16 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 537 دلار دارد. مدل پرو این تلویزیون با 32 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 680 دلار به فروش می‌رسد. این دو مدل دارای 2 گیگابایت رم هستند، با این تفاوت که نسخه پرو به دوربین پاپ آپ مجهز شده است. این محصولات در کشور چین به فروش می‌رسند و در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با امکان عرضه آن‌ها در کشورهای دیگر منتشر نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)