خانهاخبار
سامسونگ احتمالا در حال تولید موبایلی به نام گلکسی M90 است

سامسونگ احتمالا در حال تولید موبایلی به نام گلکسی M90 است

طبق اعلام یک افشاگر توئیتری، سامسونگ احتمالا مشغول تولید موبایلی به نام گلکسی M90 است که شباهت زیادی به گلکسی A90 دارد و با این که از دسته تلفن‌های میان‌رده به حساب می‌آید اما سخت‌افزار قدرتمندی دارد.
۱۳۹۸/۵/۲۱

اگر به دنبال تلفن هوشمند میان‌رده‌ای در سطح گوشی‌های پریمیوم هستید، احتمالا باید منتظر گلکسی M90 بمانید. البته در حال حاضر اطلاعات چندان زیادی از این موبایل در دسترس نیست و این نخستین بازی است که تلفنی با این شماره از خانواده گوشی‌های سری M مشاهده می‌شود. با این حال، طبق اعلام افشاگر توئیتری، ایشان اگاروال (Ishan Agarwal)، این دستگاه شباهت زیادی به گلکسی A90 خواهد داشت.

اگاروال می‌گوید این دستگاه محصولی در دسته تلفن‌های میان‌رده است که مشخصات خوبی دارد و با قیمت مناسبی به بازار می‌آید. شماره مدل این گوشی احتمالا SM-M905F خواهد بود و با اسم رمز R6 شناخته می‌شود.

همان طور که گفته شد، این دستگاه شباهت زیادی به گلکسی A90 دارد که البته خود آن دستگاه هنوز معرفی نشده، اما مدتی است شایعات زیادی درباره‌اش شنیده می‌شود. اگر این شایعات حقیقت داشته باشد، گلکسی A90 دستگاهی قدرتمند خواهد بود که احتمالا از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند و شاید یک مدل 5G داشته باشد. در حال حاضر انتظار می‌رود که این دو گوشی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۹ روانه بازار شوند، ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چه برنامه‌ای برای عرضه آن‌ها در نظر دارد.

image

رندر افشایی از گلکسی A90

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)