خانهاخبار
هوآوی میت 30 و میت 30 پرو در تاریخ 19 سپتامبر معرفی می‌شوند؟

هوآوی میت 30 و میت 30 پرو در تاریخ 19 سپتامبر معرفی می‌شوند؟

گزارشی جدید به اینترنت راه پیدا کرده که خبر از معرفی گوشی‌های سری میت 30 هوآوی در تاریخ 19 سپتامبر می‌دهد.
۱۳۹۸/۵/۲۱

سامسونگ در گذشته نه چندان دور از گوشی‌های سری نوت 10 رونمایی کرد. در ادامه سال شرکت‌های گوگل و هوآوی از پرچمداران جدید خود رونمایی می‌کنند. در حال حاضر اطلاعات رسمی در رابطه با تاریخ رونمایی از گوشی‌های هوآوی میت 30 و میت 30 پرو در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است؛ با این حال گزارشی جدید به معرفی این محصولات در تاریخ 19 سپتامبر اشاره می‌کند.

به نظر می‌رسد این اطلاعات از مدیر بخش تجاری نرم افزار هوآوی بدست آمده است. قدرت گوشی‌های هوآوی میت 30 و میت 30 پرو توسط چیپست کایرین 990 تامین می‌شود. یکی از ویژگی‌های این چیپست جدید، کاهش مصرف انرژی آن نسبت به پردازنده کایرین 980 است. شایعات گذشته از این پردازنده با نام Kirin 985 یاد کرده بودند. کایرین 990 اولین تراشه‌ای محسوب می‌شود که شرکت TSMC با لیتوگرافی 7 نانومتری EUV تولید می‌کند. این پردازنده که به صورت تجاری با لیتوگرافی 7 نانومتری پلاس شناخته می‌شود، به علت فرایند EUV تا 20 درصد ترانزیستور بیشتری دارد.

image

انتظار می‌رود نسل آینده پردازنده‌های کایرین به صورت پیش فرض دارای مودم 5G باشند. شایعات به معرفی نسخه 5G هوآوی میت 30 در ماه دسامبر اشاره کرده‌اند که چندین ماه با تاریخ 19 سپتامبر فاصله دارد. هوآوی میت 30 پرو احتمالا به نمایشگر 6.7 اینچی ساخت BOE با رفرش ریت 90 هرتز و فناوری AMOLED، بریدگی بزرگ نمایشگر، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین اصلی چهارگانه با دو سنسور 40 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. گفته می‌شود دوربین اصلی این اسمارت فون درون یک المان دایره‌ای شکل قرار می‌گیرد. از دیگر مشخصات منتسب به میت 30 پرو می‌توان به سیستم تشخیص چهره پیشرفته و پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی اشاره کرد.

هوآوی میت 30 لایت در مقایسه با دو برادر خود، از مشخصات متفاوتی بهره می‌برد. بر اساس شایعات منتشر شده، این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل انحصاری هوآوی، هارمونی است. به نظر می‌رسد گوشی‌های سری میت 30 هوآوی به صورت پیش فرض دارای سرویس‌های گوگل پلی نیستند. در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این محصولات به اینترنت راه پیدا می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)