خانهاخبار
نسخه 5G سامسونگ گلکسی A90 تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

نسخه 5G سامسونگ گلکسی A90 تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

سامسونگ قصد دارد در آینده از یک گوشی هوشمند 5G جدید رونمایی کند. به تازگی نسخه 5G گلکسی A90 موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است.
۱۳۹۸/۵/۲۱

به نظر می‌رسد در آینده نزدیک با گران‌ترین و قدرتمندترین گوشی سری گلکسی A سامسونگ ملاقات خواهیم کرد. در ماه گذشته میلادی شاهد حضور گوشی سامسونگ گلکسی A90 در بنچمارک گیک بنچ بودیم. این دستگاه در گذشته تاییدیه وای دریافت کرده بود و حال موفق به کسب تاییدیه بلوتوث (SIG) شده است. با توجه به دریافت تاییدیه‌های مختلف، انتظار می‌رود در آینده نزدیک از این دستگاه به صورت رسمی رونمایی شود.

دو نسخه از این گوشی هوشمند موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده‌اند. یکی از آن‌ها دارای شماره مدل SM-A908N و دیگری دارای شماره مدل SM-A908B است. شماره مدل دوم را در تاییدیه وای فای مشاهده کرده بودیم. این اسمارت فون کره‌ای در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار می‌شود. تاییدیه بلوتوث تنها به حضور بلوتوث نسخه 5.0 در این گوشی هوشمند اشاره می‌کند و اطلاعات دیگری از آن در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها و شایعات، سامسونگ گلکسی A90 به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز می‌شود و 6 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. نسخه 4G و 5G این گوشی هوشمند تفاوت‌هایی در زمینه میزان رم، حافظه داخلی و همچنین سنسورهای دوربین اصلی با یکدیگر دارند. گفته می‌شود نسخه 5G این دستگاه دارای سنسورهای 48، 12 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خود است و نسخه 4G آن به دوربین اصلی با سنسورهای 48، 8 و 5 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود نسخه‌های مختلف سامسونگ گلکسی A90 به صفحه نمایش 6.7 اینچی Infinity-U با فناوری امولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شوند. وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. بر اساس شایعات گذشته، این دستگاه به دوربین سلفی مشابه با گلکسی A80 مجهز می‌شود. در حال حاضر سامسونگ اشاره‌ای به تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند نکرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)