خانهاخبار
مک بوک پرو 16 اینچی زودتر از پیش‌بینی‌ها معرفی می‌شود؟

مک بوک پرو 16 اینچی زودتر از پیش‌بینی‌ها معرفی می‌شود؟

اپل در حال توسعه مک بوک پرو 16 اینچی است. گزارشی جدید به معرفی زودهنگام این لپ‌تاپ اشاره می‌کند.
۱۳۹۸/۵/۲۰

جدیدترین گزارش در رابطه با مک بوک پرو 16 اینچی اپل به معرفی زودتر از پیش‌بینی‌های این محصول اشاره دارد. شرکت تایوانی TrendForce به تازگی گزارشی در رابطه با فروش لپ‌تاپ‌ها در سه ماهه دوم سال جاری میلادی منتشر کرده که خبر از فروش 41.5 میلیون دستگاه در این بازه زمانی می‌دهد. فروش سالانه لپ‌تاپ‌ها رشدی 12.1 درصدی را تجربه کرده است. این شرکت پیش‌بینی کرده شرکت‌های زیادی از جمله اپل در فاصله زمانی ژوئیه تا سپتامبر از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند. در این گزارش به معرفی مک بوک پرو 16 اینچی در فصل پاییز اشاره شده است.

بر اساس گزارش TrendForce، اپل در سه ماهه دوم سال جاری میلادی موفق به فروش 3.2 میلیون لپ‌تاپ شده که رشدی 1.7 درصدی را نسبت به سال گذشته از خود نشان می‌دهد. در همین راستا، TrendForce پیش‌بینی کرده این شرکت به علت افزایش تقاضا، از مک بوک پرو 16 اینچی در پاییز رونمایی می‌کند. TrendForce در این زمینه اعلام کرده است:

انتظار می‌رود در سه ماهه سوم سال 2019 به علت بازگشایی مدارس، تقاضا برای کروم‌بوک‌ها افزایش پیدا کند. در این بازه زمانی شاهد معرفی و عرضه محصولات جدیدی خواهیم بود. در این میان می‌توان به مک بوک پرو 16 اینچی اپل، لپ‌تاپ دل با نمایشگر با نسبت تصویر 16:10، لپ‌تاپ ایسوس با نمایشگر دوگانه و چندین لپ‌تا‌پ گیمینگ اشاره کرد. در حال حاضر نمی‌توان میزان فروش این محصولات را در سه ماهه سوم سال اعلام کرده، اما پیش‌بینی می‌شود فروش لپ‌تاپ‌ها در بازار با افزایش روبه‌رو شود.

image

مک بوک پرو 16 اینچی دارای ابعاد یکسان با مک بوک پرو 15.4 اینچی است. اپل برای دستیابی به این هدف، حاشیه‌های اطراف نمایشگر لپ‌تاپ آینده خود را کاهش می‌دهد. انتظار می‌رود این محصول جدید به کیبورد با مکانیزم جدید قیچی مجهز شود. به احتمال زیاد قدرت این محصول توسط پردازنده نسل نهم اینتل، کافی لیک تامین خواهد شد. ماه آینده میلادی شاهد رونمایی از آیفون‌های 2019 خواهیم بود. این احتمال وجود دارد که در مراسم رونمایی از این محصولات، شاهد معرفی مک بوک پرو 16 اینچی باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)