خانهاخبار
سامسونگ در حال تولید موبایلی با باتری 6 هزار میلی آمپری است

سامسونگ در حال تولید موبایلی با باتری 6 هزار میلی آمپری است

بر اساس تصویر تازه‌ای که در فضای آنلاین منتشر شده، ظاهرا سامسونگ مشغول تولید موبایلی با باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی است. در حال حاضر مشخص نیست که این باتری بر روی چه محصولی استفاده می‌شود اما گمانه‌زنی‌ها از احتمال عرضه دستگاهی به نام گلکسی M20S خبر می‌دهد.
۱۳۹۸/۵/۲۰

به‌تازگی تصویری منتشر شده که تایید می‌کند سامسونگ مشغول کار روی تلفن هوشمند جدیدی با باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی است. در حال حاضر مدارکی وجود دارد که از احتمال عرضه این باتری بر روی دستگاهی به نام گلکسی M20S خبر می‌دهد. خود این باتری که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید بسیار واقعی به نظر می‌رسد، با این حال در مورد شایعه موبایل مربوطه نمی‌توانیم چندان اطمینان داشته باشیم.

با توجه به کیفیت پایین تصویر، امکان مشاهده دقیق نوشته‌ها وجود ندارد اما به‌سختی می‌توانیم ببینیم که کد محصولی که روی این باتری نوشته شده EB-BM207ABY است. بخش M207 از این کد احتمالا مربوط به SM-M207 است که می‌تواند همان گلکسی M20S باشد.

با این همه، خبر وجود این باتری ۶ هزار میلی آمپری به خودی خود بسیار جذاب است. اخیرا دستگاه‌های متعددی با باتری ۵ هزار میلی آمپری به بازار آمده‌اند (مثلا نوبیا رد مجیک ۳ و ایسوس زنفون ۶) اما باتری ۶ هزار میلی آمپری چیزی است که تاکنون کمتر شرکتی به سراغ آن رفته است.

نکته قابل توجه بعدی اندازه این باتری است که به نظر نمی‌رسد نسبت به باتری‌های عادی موجود چندان بزرگ‌تر باشد، با این حال ظاهرا ضخامت زیادی دارد که البته با توجه به ظرفیت بالای آن طبیعی است.

اگر این باتری بر روی گلکسی M20S عرضه شود، سامسونگ محصول تازه‌ای را برای بازار تدارک دیده که فعلا هیچ اطلاعاتی درباره آن در دسترس نداریم. ولی حداقل می‌دانیم که این گوشی از خانواده سری M خواهد بود و احتمالا با قیمت مناسب صرفا به صورت آنلاین فروخته می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید باتری ۶ هزار میلی آمپری چقدر می‌تواند روی تجربه کاربری افراد موثر باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۵/۲۰
۶۰۰۰ میلی‌آمپر? اصلاً تلفظ‌ش هم استرس‌زاست? سامسونگ پس باید یه دعای وَان‌یُکاد هم بعنوان متعلقات براش لحاظ کنه! آنباکس جالبی هم باید داشته باشه?? محمدشکوری اول از همه وَان‌یُکاد را درمیاره میذاره اون‌وَر