خانهاخبار
عرضه نسخه بتا رابط کاربری EMUI 10 در تاریخ 8 سپتامبر

عرضه نسخه بتا رابط کاربری EMUI 10 در تاریخ 8 سپتامبر

دیروز شرکت هوآوی از رابط کاربری EMUI 10 رونمایی کرد. نسخه بتا این رابط کاربری در تاریخ 8 سپتامبر عرضه می‌شود.
۱۳۹۸/۵/۲۰

هوآوی در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود از سیستم عامل اختصاصی خود با نام Harmony OS رونمایی کرد. با وجود معرفی این سیستم عامل، هوآوی همچنان به اندروید وفادار است. در همین راستا در این کنفرانس شاهد رونمایی از رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 Q از سوی این غول فناوری چینی بودیم. در حال حاضر این برند در رابطه با تاریخ عرضه نسخه نهایی این رابط کاربری اطلاعاتی را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است؛ با این حال نسخه بتای آن در تاریخ 8 سپتامبر برای گوشی‌های هوآوی پی 30 و P30 پرو عرضه می‌شود.

رابط کاربری جدید هوآوی از چندین ویژگی جدید بهره می‌برد که حالت تاریک (دارک مود) و پشتیبانی از چندین نمایشگر بخشی از آن‌ها را تشکیل می‌دهند. این رابط کاربری عملکرد گوشی‌های هوشمند هوآوی را نیز بهبود می‌دهد. در حال حاضر تغییرات کامل رابط کاربری EMUI 10 از سوی هوآوی اعلام نشده و انتظار می‌رود جزئیات کامل آن همزمان با عرضه برای گوشی‌های سری P30، در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

هوآوی به توسعه این رابط کاربری در ماه سپتامبر ادامه می‌دهد و احتمالا نسخه نهایی و پایدار آن را در ماه اکتبر در اختیار کاربران محصولات خود قرار می‌دهد. این رابط کاربری به صورت پیش فرض در گوشی‌های میت 30 و میت 30 پرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بر اساس شایعات، این دو فبلت در اواسط ماه اکتبر در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. پس از معرفی این محصولات، احتمالا شاهد عرضه نسخه نهایی این رابط کاربری خواهیم بود.

image

هوآوی لیست دستگاه‌هایی که رابط کاربری EMUI 10 را دریافت می‌کنند، منتشر کرده است. در ابتدا گوشی‌های هوآوی P30 و P30 پرو این رابط کاربری جدید را دریافت می‌کنند. پس از این محصولات، شاهد دریافت EMUI 10 توسط گوشی‌های میت 20، میت 20 پرو و میت 20 RS پورشه دیزاین خواهیم بود. در ادامه این رابط کاربری برای گوشی‌های پی اسمارت 2019، P Smart+ و پی اسمارت زد عرضه می‌شود.

علاوه بر این محصولات، گوشی‌های سری هوآوی P20، سری میت 10، میت 20 لایت و نسخه 4G و 5G میت 20 ایکس این بروزرسانی را دریافت می‌کنند. در کنار گوشی‌های هوآوی، محصولات زیرمجموعه آن یعنی آنر نیز این رابط کاربری را دریافت می‌کنند. در ابتدا شاهد عرضه رابط کاربری EMUI 10 برای گوشی‌های آنر 20، آنر 20 پرو و آنر 20 لایت خواهیم بود. در ادامه کاربران گوشی‌های آنر V20، آنر 10، آنر 10 لایت و آنر 8X قادر به دریافت این بروزرسانی هستند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)