خانهاخبار
گوشی Vivo iQOO Pro 5G رسما 31 مرداد معرفی می‌شود

گوشی Vivo iQOO Pro 5G رسما 31 مرداد معرفی می‌شود

نسخه پیشرفته تلفن هوشمند گیمینگ ویوو با نام iQOO Pro 5G با برخورداری از نسل پنجم ارتباطات و احتمالا پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس 31 مرداد معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۵/۱۸

از زمانی که کوآلکام از پردازنده جدید خود یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس رونمایی کرده، بسیاری از تلفن‌های گیمینگ هم نسخه تازه‌ای از محصولات خود را روانه بازار کرده‌اند. ایسوس راگ فون ۲، بلک شارک ۲ پرو و ZTE نوبیا رد مجیک ۳ از نمونه‌های این محصولات هستند. حالا شرکت Vivo هم می‌خواهد با iQOO Pro 5G به این قافله پیوسته و از تلفن هوشمند جدیدش در تاریخ ۲۲ اوت (۳۱ مرداد) رونمایی کند.

اگرچه این شرکت چینی به وضوح چیزی درباره استفاده از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس نگفته، اما پر واضح است که این دستگاه برای رقابت با گوشی‌های جدید شرکت‌های رقیب به بازار می‌آید، پس باید از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده کند.

بر اساس گزارشات قبلی، این دستگاه که نامش به جای iQOO Pro قرار بوده iQOO Plus باشد، درست مثل Vivo iQOO سه دوربین عقب، ۸ گیگ رم، ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۴۵۰۰ میلی آمپر باتری دارد که از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند.

با توجه به حضور عنوان 5G در نام این گوشی، پیداست که باید انتظار پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات را در این دستگاه داشته باشیم. این یعنی iQOO Pro 5G در کنار چیپست اسندراگون ۸۵۵ پلاس از مودم اسنپدراگون X50 هم استفاده خواهد کرد تا بتواند سرعت‌های گیگابیتی را در اختیار کاربران قرار دهد.

انتظار می‌رود که قیمت این موبایل حدود ۶۵۰ دلار باشد. با این حال هنوز دو هفته باقی مانده تا رسما با این گوشی آشنا شویم و البته در این میان احتمال دارد که اخبار بیشتری درباره iQOO Pro 5G منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)