خانهاخبار
نسخه جدید گوشی هوشمند LG K20 با قیمت 100 یورو معرفی شد

نسخه جدید گوشی هوشمند LG K20 با قیمت 100 یورو معرفی شد

ال جی از نسخه جدیدی از گوشی مقرون به صرفه LG K20 رونمایی کرده که از پردازنده اسنپدراگون 425 استفاده می‌کند و 1 گیگابایت رم دارد. قیمت این دستگاه 100 یورو است.
۱۳۹۸/۵/۱۸

شرکت ال جی از عضو تازه خانواده تلفن‌های مقرون‌به‌صرفه سری K رونمایی کرد. محصول جدید این شرکت با نام LG K20 که البته دو سال پیش هم نمونه آن معرفی شده بود و احتمالا کمتر کسی آن را به خاطر دارد، اکنون با چند بهینه‌سازی جدید قرار است مجددا روانه بازار شود.

ال جی K20 محصولی خوش‌قیمت است که متناسب با همین قیمت به خوبی می‌تواند از پس نیازهای پایه‌ای کاربران بربیاید. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون ۴۲۵ مجهز شده و ۱ گیگ رم و ۱۶ گیگ حافظه داخلی دارد.

image

گوشی اقتصادی جدید ال جی نمایشگری ۵.۴۵ اینچی از نوع FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد. دوربین سلفی این گوشی ۵ مگاپیکسلی است و همراه با فلش جذاب خود می‌تواند در محیط‌های کم‌نور پرتره‌های مناسبی از کاربران تهیه کند. دوربین عقب LG K20 یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است که نمونه‌ای عادی در میان گوشی‌های اقتصادی به حساب می‌آید.

ال جی مدعی است که این گوشی گواهی MIL-STD-810G دارد که به معنای دوامِ سطح نظامی است. K20 به یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و به صورت پیش‌فرض با اندروید گو پای به بازار می‌آید.

قیمت این تلفن هوشمند در بریتانیا و اروپا ۱۰۰ یورو است و در دو رنگ مشکی شفقی و آبی مراکشی عرضه می‌شود. فعلا چیزی درباره عرضه این گوشی در آمریکا اعلام نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)