خانهاخبار
میت 30 هوآوی مجددا در فضای عمومی مشاهده شد

میت 30 هوآوی مجددا در فضای عمومی مشاهده شد

سری میت 30 هوآوی احتمالا در ماه اکتبر معرفی می‌شود، اما حالا برای دومین تصویر آن را در فضای عمومی در دست کاربران عادی مشاهده می‌کنیم.
۱۳۹۸/۵/۱۸

چندی قبل در خبری به اطلاع شما رساندیم که هوآوی میت ۳۰ پرو در فضای عمومی در چین رویت شده. حالا تصویر دیگری از این دستگاه مجددا در فضای مترو منتشر شده است. متاسفانه در این تصویر هم به خوبی نمی‌توانیم طراحی پرچمدار بعدی هوآوی را ببینیم، چون میت ۳۰ پرو داخل کیس محافظ بزرگی قرار داده شده است. اما طراحی نمایشگر دستگاه به خوبی پیداست.

در این تصویر موبایلی را می‌بینیم که نمایشگر آن از کناره‌ها خمیدگی دارد، و ناچ نسبتا عریضی در بالای آن قرار گرفته که احتمالا میزبان سنسورهای پیچیده سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی است.

از آن‌جایی که انتظار می‌رود میت ۳۰ هم نمایشگری با لبه‌های خمیده و ناچ عریض داشته باشد، نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که دستگاه موجود در این تصویر مربوط به میت ۳۰ است یا میت ۳۰ پرو. سال گذشته قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی فقط در میت ۲۰ پرو وجود داشت. ولی اکنون شایعات حاکی از آن است که هر دو مدل سری میت ۳۰ قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی داشته باشند.

طبق آخرین اخبار دنیای موبایل، گفته می‌شود که میت ۳۰ پرو نمایشگری ۶.۷۱ اینچی با کیفیت +QHD خواهد داشت و زیر آن حسگر اثر انگشت قرار می‌گیرد. موتور محرک این گوشی احتمالا نسل دوم چیپست ۷ نانومتری Kirin 985 است که همراه با ۱۲ گیگ رم به بازار می‌آید.

میت ۳۰ پرو احتمالا ۴۲۰۰ میلی آمپر باتری دارد که از قابلیت شارژ سریع ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند. یکی از گزارشات منتشره اعلام کرده بود که این دستگاه می‌تواند دوربینی چهارگانه داشته باشد، بنابراین سنسور چهارم آن ممکن است سنسور سه‌بعدی ToF باشد. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که نسخه‌ای با برخورداری از قابلیت 5G از این سری معرفی شود.

سری میت ۳۰ هوآوی احتمالا در ماه اکتبر امسال روانه بازار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)