خانهاخبار
مشخصات دوربین چهارگانه در موتورولا One Zoom

مشخصات دوربین چهارگانه در موتورولا One Zoom

اولین گوشی هوشمند موتورولا با دوربین اصلی چهارگانه قرار است یک گوشی اندروید وان میان رده باشد. این گوشی One Zoom نام دارد و احتمالا در نمایشگاه IFA امسال معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۵/۱۸

پیش از این انتظار می‌رفت که اولین گوشی هوشمند موتورولا با دوربین اصلی چهارگانه تحت عنوان One Pro معرفی شود؛ اما حالا خبرگزاری WinFuture گزارش کرده است که این گوشی تحت عنوان One Zoom در دست توسعه قرار دارد . موتورولا ظاهرا با توجه به دوربین اصلی پنل پشتی این نام جالب توجه را انتخاب کرده است و همچنین حالا شاهد انتشار مشخصات فنی این سیستم اصلی هستیم.

دوربین اصلی  چهارگانه و پشتیبانی از بزرگنمایی هیبریدی تا 5 برابر

برجسته‌ترین نکته در دوربین اصلی گوشی مذکور، لنز استاندارد 48 مگا پیکسلی مشابه با دوربین موجود در One Vision است. این حسگر استاندارد از تکنولوژی پیکسلی چهارگانه بهره می‌برد که با ادغام چهار پیکسل در یک پیکسل درواقع تصویر منسجم و باکیفیت 12 مگا پیکسلی را به ثبت می‌رساند. این حسگر همچنین از لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند و قادر است با دیافراگم 1.7 خود تصاویر با کیفیتی را به کاربر ارائه دهد.

image

 

در کنار این لنز استاندارد احتمالا شاهد تعبیه لنز فوق عریض هم خواهیم بود. جزئیات محدودی در این باره در دسترس است اما احتمالا مشابه با همان لنز فوق عریض در گوشی موتورولا One Action خواهد بود. بدین ترتیب میدان دید 117 درجه پیش بینی می‌شود و ممکن است موتورولا آن را تحت عنوان Action Cam معرفی کند.

دلیل نامگذاری One Zoom برای این گوشی تازه موتورولا احتمالا لنز سوم در سیستم دوربین اصلی آن است. این لنز از لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند و بر اساس گزارش تازه از بزرگنمایی هیبریدی تا 5 برابر هم پشتیبانی می‌کند. این بزرگنمایی 5 برابر ممکن است حاصل تلفیق بزرگنمایی 2 تا 3 برابری اپتیکال با داده‌های دیگری باشد که توسط سایر لنزها گردآوری می‌شوند. در آخر هم احتمالا شاهد تعبیه لنز 5 مگا پیکسلی عمق تصویر برای بهبود وضعیت پرتره خواهیم بود. درباره لنز سلفی در پنل جلو هم به احتمال به کارگیری لنز 25 یا 13 مگا پیکسلی اشاره شده است.

image

 

One Pro برخلاف One Vision و One Action از پنل نمایش 21:9 بهره نمی‌برد. این گوشی نمایشگر 6.2 اینچی با نسبت 19.5:9 دارد و از وضوح تصویر 2340 در 1080 معادل فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند. همچنین باید به تعبیه حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کنیم که از امولد بودن نوع آن هم حکایت دارد.

خبرگزاری 91mobiles گزارش کرده است گوشی موتورولا One Zoom از پردازنده اسنپدراگون 675 قدرت می‌گیرد و از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد. البته نسخه سطح بالای دیگری هم از آن با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

image

 

One Zoom هم مانند سایر نسخه‌های خانواده One موتورولا به عنوان یک گوشی اندروید وان معرفی می‌شود. بدین ترتیب کاربران نسخه ناب از اندروید 9.0 را روی این گوشی دریافت می‌کنند و احتمالا به سرعت هم قادر خواهند بود آن را به اندروید 10 ارتقا دهند. در کنار سیستم عامل احتمالا باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی هم روی این گوشی نصب می‌شود. سایر قابلیت‌ها شامل جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB-C و بلندگوی اصلی در لبه بالای بدنه می‌شود.

معرفی و تاریخ عرضه

گوشی موتورولا One Zoom احتمالا در خلال برگزاری نمایشگاه IFA امسال و در کنار One Action رسما رونمایی می‌شود. این گوشی احتمالا 424 یورو قیمت خواهد داشت.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)