خانهاخبار
قلم S Pen گلکسی نوت 10 مثل چوب جادو دستگاه شما را کنترل می‌کند

قلم S Pen گلکسی نوت 10 مثل چوب جادو دستگاه شما را کنترل می‌کند

نسخه جدید قلم S Pen که در مراسم دیشب همراه با سری جدید گلکسی نوت 10 معرفی شد قابلیت‌های جذابی دارد که به این قلم اجازه می‌دهد مثل یک چوب جادویی دستگاه شما را کنترل کند.
۱۳۹۸/۵/۱۷

همان طور که انتظار می‌رفت سری گلکسی نوت ۱۰ هم با قلم معروف S Pen معرفی شد، قلمی که امسال از کنترل‌های حرکتی یا اصطلاحا Air Actions پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید قلم سری نوت پا را فراتر از ویژگی‌های قلم گلکسی نوت ۹ گذاشته که صرفا به عنوان یک کنترل از راه دور عمل می‌کرد. حالا با قلم جدید سامسونگ می‌توانید میانبر فعال کنید و با کشیدن اشکال مختلف در مقابل دوربین اعمال گوناگونی انجام دهید. در هنگام استفاده از دوربین اگه قلم را به سمت چپ و راست تکان دهید میان حالت‌های مختلف دوربین جابجا می‌شوید و اگر آن را به سمت بالا و پایین حرکت دهید، بین دوربین عقب و جلو سوئیچ می‌کنید.

علاوه بر این، در مراسم امشب اعلام شد که قلم S Pen می‌تواند اپ یوتیوب را کنترل کند. ولی جذاب‌ترین خبر این بود که SDK این قلم در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد تا آن‌ها بتوانند کنترل‌های مورد نظر خود را طراحی کنند. در نتیجه این احتمال وجود دارد که در آینده اپلیکیشن‌ها و بازی‌های بیشتری به استفاده از این قابلیت روی بیاورند.

بازطراحی قلم گلکسی نوت ۱۰ انعطاف‌پذیری بیشتری در زمینه تبدیل متن‌های دست‌نوشته به متن‌های دیجیتالی ایجاد کرده است. حالا می‌توانید روی متون خود زوم کرده و رنگ بخش‌های مختلف آن را راحت‌تر عوض کنید. علاوه بر این، به راحتی می‌توانید از متن‌های خود در قالب‌های مختلفی مثل مایکروسافت ورد خروجی بگیرید. نسخه جدید S Pen همچنین با ادیتور ویدیویی این دستگاه سازگار است تا خیلی بهتر و آسان‌تر بتوانید ویدیوهای خود را ویرایش کنید.

برای استفاده از قابلیت جدید AR Doodle هم کافی است طراحی‌ها، افکت‌ها و انیمیشن‌های خود را با S Pen روی صفحه بکشید تا به صورت واقعیت افزوده به صحنه اضافه شود. مضاف بر این، بازطراحی این قلم موجب شده تا باتری آن با یک بار شارژ تا چند ساعت دوام بیاورد و برای شارژ مجدد هم کافی است آن را درون خود گلکسی نوت قرار دهید.

برخلاف شایعاتی که قبلا منتشر شده بود، قلم S Pen گلکسی نوت ۱۰ دوربین داخلی ندارد. ولی قابلیت‌های جدید این قلم باعث شده هیجان زیادی برای آن داشته باشیم. با این حال تا زمانی که دستگاه در دستمان قرار نگیرد و عملا از آن استفاده نکنیم، قضاوت کردن کار سختی است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)