خانهاخبار
سامسونگ با سازمان ملل وارد همکاری می‌شود

سامسونگ با سازمان ملل وارد همکاری می‌شود

سامسونگ در انتهای مراسم امشب خود اعلام کرد که با همکاری سازمان ملل قصد دارد در برنامه «اهداف توسعه پایدار» شرکت کند تا ضمن یاری‌رسانی به پیشبرد اهداف این برنامه، بستری مناسب برای دریافت کمک‌های مردمی فراهم سازد.
۱۳۹۸/۵/۱۶

مراسم آنپکد امشب سامسونگ فقط مخصوص گجت‌های جدید نبود. در انتهای رویداد امشب این غول بزرگ کره‌ای، دی‌جی کو، مدیرعامل سامسونگ، اعلام کرد که این کمپانی با برنامه توسعه سازمان ملل (UNDP) وارد همکاری شده تا تمرکز بیشتری بر اهداف توسعه پایدار یا به طور کلی اهداف جهانی داشته باشد. بر مبنای این همکاری سامسونگ اپلیکیشنی به نام Global Goals منتشر می‌کند که به صورت پیش‌فرض بر روی سری گلکسی نوت ۱۰ نصب شده و به‌زودی در دسترس سایر دستگاه‌های گلکسی قرار خواهد گرفت.

هدف این اپلیکیشن آگاهی‌رسانی در رابطه با ۱۷ هدف جهانیِ مدنظر این برنامه و معرفی اقداماتی است که مردم می‌توانند برای حمایت از این اهداف انجام دهند. این اهداف شامل مبارزه با فقر، گرسنگی، فراهم‌سازی آب آشامیدنی و بهداشت، انرژی‌های مقرون‌به‌صرفه و پاکیزه، اقدامات اقلیمی، و کاهش نابرابری‌هاست. علاوه بر این، سازوکاری برای جمع‌آوری مستقیم کمک‌های مردمی به UNDP یا تماشای تبلیغات به منظور کمک به این برنامه فراهم شده است. تمام درآمد حاصل از این تبلیغات به نفع برنامه اهداف جهانی مصرف خواهد شد.

علاوه بر این اپلیکیشن، سامسونگ برخی لوازم جانبی ویژه مثل کاور و شارژر هم موبایل عرضه خواهد کرد که همگی با تم برنامه اهداف جهانی طراحی شده‌اند. بخشی از درآمد حاصل از فروش این محصولات نیز به این برنامه اهدا می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست که چنین همکاری‌های تا چه میزان می‌تواند اثرگذار باشد، اما سامسونگ با نمایش آمار و اطلاعات نشان داد که بسیاری از مردم آماده کمک به این برنامه‌ها هستند ولی نمی‌دانند که از کجا باید شروع کنند. فراهم‌سازی بستری در دسترس و آسان برای کمک‌رسانی باعث می‌شود کاربران خیلی راحت‌تر بتوانند در این امور مشارکت داشته باشند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)