خانهاخبار
کاهش 15 درصدی فروش آیفون‌های اپل

کاهش 15 درصدی فروش آیفون‌های اپل

به تازگی گزارشی از میزان فروش گوشی‌های اپل در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این گزارش، میزان فروش آیفون‌های اپل در سه ماهه دوم سال کاهشی 15 درصدی داشته است.
۱۳۹۸/۵/۱۸

اپل هفته گذشته گزارش مالی سه ماهه سوم خود را منتشر کرد که خبر از کاهش درآمد آن از گوشی‌های هوشمند می‌داد. این شرکت گزارش مربوط به میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود را منتشر نکرد. امروز شرکت IHS Markit گزارشی در رابطه با میزان فروش گوشی‌های هوشمند در جهان و تخمینی از میزان فروش آیفون‌های اپل منتشر کرده است که خبر از کاهش فروش اپل می‌دهد.

هفته گذشته شاهد انتشار گزارشی از سوی Strategy Analytics and Counterpoint Research بودیم که به کاهش فروش 12 و 11 درصدی آیفون‌های اپل اشاره می‌کرد. شرکت IHS Markit نیز در گزارش خود به کاهش فروش 14.6 درصدی آیفون‌های اپل نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی اشاره کرده است. بر اساس این گزارش، فروش گوشی‌های هوشمند با کاهش 4 درصدی مواجه شده است.

گزارش جدید به این موضوع اشاره می‌کند که در میان 5 تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان، تنها اپل کاهش فروش را تجربه کرده است. IHS Markit اپل را به عنوان چهارمین شرکت پرفروش اسمارت فون در جهان معرفی کرده است که پس از سامسونگ، هوآوی و اوپو در این لیست به چشم می‌خورد.

image

یکی از تحلیلگران IHS Markit پیش بینی کرده فروش آیفون در آینده با کاهش بیشتری روبه‌رو شود. علت این موضوع، قیمت بالای پرچمداران اپل و همچنین عدم تغییر زیاد در قیمت محصولات قدیمی این شرکت عنوان شده است. این تحلیلگر اعلام کرده:

آیفون در زمینه فروش محصولات خود با چالش روبه‌رو شده و به نظر می‌رسد این مشکل به زودی برطرف نشود. اپل در سه ماهه دوم سال جاری میلادی موفق به فروش 35.3 میلیون آیفون شده که در مقایسه با بازه زمانی سال گذشته کاهشی 14.6 درصدی داشته است. در سه ماهه دوم سال گذشته میلادی شاهد فروش 41.3 میلیون آیفون بودیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

soroosh

۱۳۹۸/۵/۱۸
مفت گرونه دیگه