خانهاخبار
مشخصات و قیمت موتورولا One Action لو رفت

مشخصات و قیمت موتورولا One Action لو رفت

شرکت موتورولا به دنبال رونمایی از یک گوشی هوشمند جدید است. به تازگی مشخصات و قیمت موتورولا One Action در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۵/۱۸

موتورولا مشغول توسعه گوشی وان اکشن است. امروز مشخصات این دستگاه به همراه ویژگی‌های آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که باعث می‌شود بیش از پیش با آشنا شویم. اطلاعات جدید توسط WinFuture از وب‌سایت آمازون در آلمان به اینترنت راه پیدا کرده است.

گوشی موتورولا وان اکشن به یک نمایشگر 6.3 اینچی با نام CinemaVision مجهز می‌شود که دارای حفره درون خود است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 21:9 است. در حالت کلی طراحی پنل جلویی این اسمارت فون شباهت زیادی به گوشی موتورولا One Vision خواهد داشت. موتورولا از این اسمارت فون در اوایل سال جاری میلادی رونمایی کرد.

روی پنل پشتی موتورولا One Action شاهد قرارگیری دوربین با چیدمان عمودی مشابه با گوشی وان ویژن خواهیم بود. این دستگاه از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد. سنسور اصلی این دوربین 13 مگاپیکسلی بوده و سنسور دوم 5 مگاپیکسلی است. سنسور دوم برای تشخیص عمق کاربرد دارد. در حال حاضر رزولوشن سنسور سوم مشخص نشده است؛ با این حال موتورولا نام Action Cam را برای آن انتخاب کرده و دارای زاویه دید 117 درجه است. تصاویر سلفی کاربران در این گوشی هوشمند موتورولا توسط یک سنسور 13 مگاپیکسلی ثبت می‌شود.

image

در بخش پایینی موتورولا One Action پورت USB Type-C به همراه اسپیکر و میکروفن قرار می‌گیرد. در بالای این اسمارت فون شاهد قرارگیری جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهیم بود. در سمت راست این دستگاه دکمه پاور و تنظیم صدا قرار می‌گیرد. در سمت چپ درگاه سیمکارت حضور دارد. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد خودنمایی سنسور اثر انگشت هستیم که داخل لوگوی این برند تعبیه شده است.

قدرت گوشی هوشمند آینده موتورولا توسط چیپست سامسونگ اگزینوس 9609 تامین می‌شود. فرکانس 8 هسته این چیپست روی 2.2 گیگاهرتز تنظیم شده است. این پردازنده در گذشته در گوشی موتورولا وان ویژن مورد استفاده قرار گرفته بود. این چیپست از نظر عملکرد در رده‌ای پایین‌تر از اگزینوس 9610 و اسنپدراگون 660 قرار می‌گیرد؛ با این حال اختلاف میان آن‌ها چندان زیاد نیست. بر اساس اطلاعات جدید، موتورولا One Action به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که موتورولا این دستگاه را در نسخه‌های دیگر وارد بازار می‌کند یا خیر.

image

انتظار می‌رود موتورولا وان اکشن در نسخه‌ای مجهز به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز به فروش برسد. موتورولا برای این اسمارت فون درگاه کارت حافظه خارجی در نظر گرفته است. وظیفه تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G LTE، تراشه NFC و سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای که در حقیقت اندروید وان محسوب می‌شود، اشاره کرد. با توجه به عرضه اندروید Q در ماه جاری میلادی، عرضه یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید پای ناامیدکننده است.

بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت آمازون حضور داشته، گوشی موتورولا وان اکشن از تاریخ 13 سپتامبر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 299 یورو در اروپا به فروش می‌رسد. این احتمال وجود دارد که موتورولا قیمت وان ویژن را کاهش دهد چرا که این دستگاه هم اکنون با قیمت 299 یورو در بازار عرضه می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با امکان عرضه گوشی موتورولا One Action در بازار ایالات متحده آمریکا منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که موتورولا از گوشی هوشمند جدید خود در نمایشگاه IFA 2019 در ماه آینده میلادی رونمایی کند. شاید شرکت موتورولا در این نمایشگاه از گوشی‌های دیگری در کنار وان اکشن نیز رونمایی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی رضا

۱۳۹۸/۷/۹
سلام این گوشی رو داداشم از رومانی خریده نه مهر قیمتش با پول ما شد حدود دو میلیون و نیم ایران بیاد معلوم نیست چقدر می شه جالبش اینه تنها گوشی که ارزون بود توی اون کشور همین برند بود که آمریکایی هست محصولات کرهای قیمتش خیلی بالاتر بودش