خانهاخبار
پوشش زنده مراسم معرفی گلکسی نوت 10 (مراسم خاتمه یافت)

پوشش زنده مراسم معرفی گلکسی نوت 10 (مراسم خاتمه یافت)

امشب در مراسمی در شهر نیویورک شاهد معرفی کهکشانی جدیدی از سامسونگ هستیم. طبق روال گذشته جی اس ام این مراسم را به صورت زنده پوشش می‌دهد که در همین خبر می‌توانید این مراسم را دنبال کنید.
۱۳۹۸/۵/۱۶

مدت‌ها است که خبرها و شایعات زیادی از گوشی‌ جدید سامسونگ با نام گلکسی نوت 10 می‌شنویم. امروز به زمان معرفی این گوشی پرچم‌دار رسیده‌ایم که پرچم‌داران دیگر باید یکسال تاب و توان رقابت در برابرش را داشته باشند. سامسونگ مدتی است که به صورت رسمی زمان معرفی این گوشی را اعلام کرده است. امروز قرار است گوشی جدید خانواده نوت در مراسمی مخصوص در شهر نیویورک و در سالن ورزشی بارکلیز سنتر معرفی شود. جی اس ام همانند همیشه برای اینکه کاربران از تمام اتفاقات مراسم و محصولاتی که در آن معرفی می‌شود به صورت همزمان اطلاع پیدا کنند از شروع تا خاتمه آن تمام اتفاقاتش را پوشش خبری می‌دهد. 

اگر تمایل دارید در جریان تمام رویدادهای مراسم آنپکد 2019 سامسونگ قرار بگیرید ساعت 00:30 دقیقه بامداد پنج شنبه (17 مرداد 98) به وقت ایران با جی اس ام همراه باشید تا با هم ببینیم سامسونگ برای دنیای موبایل چه پرچم‌دار جدیدی از خانواده نوت را معرفی می‌کند. ساعت 12:30 بامداد امشب منتظر شما در همین پست هستیم تا با هم به مراسم معرفی گلکسی نوت 10 بپردازیم.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

A.IT

۱۳۹۸/۵/۱۷
سلام به گروه جی اس ام از پوشش خبری دیشب واقعا عالی بود
متشکرم

Reza

۱۳۹۸/۵/۱۶
اصلا از پردازنده ورم حرفی نزدن انگار

Sajjjad.c4

۱۳۹۸/۵/۱۶
خیلی نامردیه الان باید با خداتومن ضرر اس10 پلاس بفروشیم و منتظر اومدن این گوشی باشیم واقعا تو ستمگرانه س

مسعود

۱۳۹۸/۵/۱۶
p30 pro

مسعود

۱۳۹۸/۵/۱۶
به وقت محلی ساعت چنده اونجا؟