خانهاخبار
داروخانه آنلاین، نگاهی نو به فروشگاه های تخصصی

داروخانه آنلاین، نگاهی نو به فروشگاه های تخصصی

این روزها دیگر ما فقط در مورد استارتاپها نمی خوانیم، بلکه با آنها زندگی میکنیم، تصور یک روز زندگی بدون تاکسی اینترنتی، فروشگاه های اینترنتی، اپلیکشن های موبایل و... تقریبا غیرممکن شده است.
۱۳۹۸/۵/۱۶

این روزها دیگر ما فقط در مورد استارتاپها نمی خوانیم، بلکه با آنها زندگی میکنیم، تصور یک روز زندگی بدون تاکسی اینترنتی، فروشگاه های اینترنتی، اپلیکشن های موبایل و... تقریبا غیرممکن شده است.

image

کسب و کارهای نوین همه چیز را به چالش کشده اند و با این کار خلق ارزش می کنند. در این بین شاید نقش فروشگاه های تخصصی کمتر دیده شده است، البته به غیر وجه تخصصی آن، بحث های قانونی از علل این مسئله بوده است.

چندسالی است که معاونت غذا ودارو، به داروخانه ها مجوز فروش برخی از محصولات را داده است، این محصولات شامل محصولات گیاهی، طبیعی، سنتی و مکمل ها می شود، بعلاوه محصولات بهداشتی و آرایشی که البته این گروه در فروشگاه های عمومی هم عرضه می شود.

شاید در نگاه اول محصولات طبیعی، سنتی و مکمل، واژه های غریب به نظر برسند، اما با نگاه کردن به لیست محصولات این داروخانه ها، کاربرد قابل توجه این محصولات در زندگی روزمره می شوید. 

image

داروخانه ی دکتر جواد اصیلی (استادیار دانشکده داروسازي دانشگاه علوم پزشکي مشهد) با عنوان داروخانه آنلاین مفید طب از سال 1396 فعالیت خود را با اخذ مجوز از معاونت غذا و دارو علوم پزشکی مشهد و نماد الکترونیک، با هدف ایجاد عدالت در دسترسی به محصولات گیاهی و مکمل آغاز نمود.

در حال حاضر این داروخانه بیش از 2500 محصول دارد که تقریبا تمام برندهای مطرح تولید کننده محصولات گیاهی و طبیعی در ایران را شامل می شود، برندهای معتبری چون گل دارو، باریج اسانس، قائم دارو، زردبند، گیاه اسانس و بیش از 100 برند دیگر.

با توجه به اینکه بخش عمده ای از مشتریان این داروخانه از استان های محروم، مرزنشین و برخی روستاها هستند که دسترسی به این محصولات را ندارند، ارسال رایگان برای خریدهای بیش تر از 50 هزار تومان صورت میگیرد، در واقع حتی برای شهروند تهرانی یا مشهدی هم خرید از این داروخانه نسبت به خرید حضوری مقرون به صرفه تر است.

سعی شده است تا مطابق دستورالعمل معاونت غذا و دارو کلیه اطلاعات داخل کاتالوگ محصولات و اطلاعات تکمیلی شرکت تولید کننده جهت مطالعه و انتخاب کاربران فراهم شود.

image

حفظ حریم خصوصی یک اصل است، خرید حضوری برخی محصولات، به واسطه ی رابطه ی چهره به چهره، برای برخی افراد اضطراب آور است تا جایی که این افراد از استفاده از محصولات مورد نیاز خود محروم می شوند،لذا در مفیدطب تمام تدابیر لازم برای یک خرید محرمانه مهیا شده است، مشتریان بدون نگرانی خرید می کنند و بسته بندی کاملا محرمانه ارسال خواهد شد.

در حال حاضر این داروخانه اینترنتی بر روی وب و اپلیکیشن اندروید در دسترس است، اپلیکشن اندروید این داروخانه نصب شده ترین اپلیکشن داروخانه اینترنتی در مارکت ها می باشد.

ورود به سایت داروخانه اینترنتی مفید طب

دانلود اپلیکیشن مفید طب

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهدی

۱۳۹۸/۵/۲۰
فهمیدیم که اسم سه تا دارو رو بلدی!

سینا

۱۳۹۸/۵/۱۶
بیشتر عطاریه تا دارو خانه
هیچی نداره که!
Liver care
نداره
Rowatinex
نداره
Metohexal
نداره
فقط قرص اسهال و سرما خوردگی داره.....