خانهاخبار
گوشی 5G شیائومی تاییدیه 3C دریافت کرد

گوشی 5G شیائومی تاییدیه 3C دریافت کرد

شرکت شیائومی قصد دارد در آینده نزدیک از یک گوشی هوشمند 5G رونمایی کند. این دستگاه به تازگی موفق به کسب تاییدیه 3C شده است.
۱۳۹۸/۵/۱۶

اواخر ماه گذشته میلادی، گوشی 5G شیائومی با شماره مدل M1908F1XE در TENAA مشاهده شد. اطلاعات کامل از این گوشی هوشمند توسط TENAA در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته و حال این دستگاه تاییدیه 3C را دریافت کرده است. این محصول احتمالا نسل آینده گوشی شیائومی Mi MIX محسوب می‌شود و یا نسخه 5G گوشی شیائومی Mi 9 است. این اسمارت فون که بر اساس 3C از نسل پنجم تلفن همراه پشتیبانی می‌کند، دارای شارژ MDY-10-EX خواهد بود. این شارژر 45 واتی سرعت شارژ بالایی برای محصول آینده این شرکت چینی به همراه دارد.

اوایل سال جاری میلادی شاهد رونمایی از گوشی شیائومی می 9 بودیم. این پرچمدار از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این محصول شیائومی، گلکسی نوت 10 پلاس 5G نیز از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری از گوشی M1908F1XE در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

image

نسل گذشته شیائومی Mi MIX در نسخه 5G نیز روانه بازار شد. با توجه به این موضوع، شیائومی می میکس 4 نیز به احتمال زیاد از نسل پنجم تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. برخی شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی جدید شیائومی با نام Mi MIX 3S و یا Mi MIX 5 از راه می‌رسد. انتظار می‌رود نسل آینده گوشی شیائومی می میکس در ماه اکتبر سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار بگیرد. در هفته‌های آینده اطلاعات زیادی از مشخصات فنی، ویژگی‌ها و طراحی این اسمارت فون در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 855 و یا اسنپدراگون 855 پلاس مجهز می‌شود. با توجه به این موضوع که شیائومی Mi MIX 3 5G به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز شده، به احتمال زیاد قدرت نسل آینده آن توسط پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌شود. این دستگاه از شارژ سریع وایرلس با سرعت بالاتر از 20 وات پشتیبانی می‌کند. این احتمال وجود دارد که نسبت نمایشگر به بدنه این پرچمدار نسبت به نسل گذشته با افزایش روبه‌رو شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)