خانهاخبار
گوشی 64 مگاپیکسلی Realme رسما 24 مرداد معرفی می‌شود

گوشی 64 مگاپیکسلی Realme رسما 24 مرداد معرفی می‌شود

شرکت Realme به دنبال شایعات منتشره، امروز رسما تایید کرد که گوشی جدید آن‌ها با برخورداری از دوربین 64 مگاپیکسلی در رویدادی در تاریخ 24 مرداد به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۵/۱۶

شرکت Realme امروز رسما اعلام کرد که در تاریخ ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) از تلفن هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ تلفن هوشمندی که به دوربینی چهارگانه مجهز شده و یکی از لنزهای آن سنسوری ۶۴ مگاپیکسلی است. در حال حاضر از نام این دستگاه خبر نداریم.

در ادامه تصویری از پوستر تبلیغاتی Realme برای مراسم Realme Summer Video Technology Communication Meeting را می‌بینید که در تاریخ ۱۵ اوت برگزار می‌شود. در این پوستر تصویری از یک دوربین چهارگانه وجود دارد که تلفن هوشمند بعدی Realme را نشان می‌دهد. این گوشی ابتدا در کشور هند عرضه می‌شود اما انتظار داریم که با فاصله کوتاهی در سایر کشورها هم به بازار بیاید.

موبایل جدید Realme احتمالا از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی GW1 سامسونگ استفاده می‌کند که اندازه آن 1/1.72 اینچ است. این سنسور می‌تواند تصاویری با حداکثر رزولوشن ۹۲۱۶ در ۶۹۱۲ پیکسل تهیه کند و به لطف استفاده از فناوری تتراسل که از روش ترکیب ۴ در ۱ پیکسل استفاده می‌کند، در محیط‌های کم‌نور تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی ثبت نماید.

دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی Realme رقیب دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ردمی می‌شود که فردا رسما معرفی خواهد شد. نام گوشی ردمی هم هنوز اعلام نشده، اما مدیر این شرکت تایید کرده بود که آن‌ها مشغول کار روی سری ردمی نوت ۸ هستند.

در حال حاضر اطلاعات موثقی در دسترس نیست، اما حدس زده می‌شود که گوشی جدید ۶۴ مگاپیکسلی Realme با اسم Realme 5 Pro به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)