خانهاخبار
تم تیره و قابلیت ردیابی خواب به Google Fit اضافه شد

تم تیره و قابلیت ردیابی خواب به Google Fit اضافه شد

اپلیکیشن Google Fit در آپدیت جدید خود به قابلیت ردیابی خواب و Dark Mode مجهز شده است. این سرویس همچنین می‌توانید اطلاعات خواب شما را از سایر اپ‌هایی که قبلا از آن‌ها استفاده می‌کردید دریافت کند.
۱۳۹۸/۵/۱۵

اگر از اپلیکیشن Google Fit برای پیگیری فعالیت‌های بدنی خود استفاده می‌کنید، نباید از یاد ببرید که استراحت کردن هم به اندازه ورزش و فعالیت مهم است. جدیدترین آپدیت این اپلیکیشن نه تنها به شما اجازه می‌دهد اطلاعات سایر اپلیکیشن‌های ردیابی وضعیت خواب را در این سرویس وارد کنید، بلکه می‌توانید به صورت مستقیم از آن کمک بگیرید تا عادات و سوابق خواب خود را ثبت نمایید. در این آپدیت همچنین یکی از پرطرفدارترین ویژگی‌های درخواستی به Google Fit اضافه شده است: قابلیت Dark Mode.

Google Fit حالا می‌تواند وضعیت و الگوی خواب شما را در کنار سایر فعالیت‌هایی که برای تندرستی انجام می‌دهید رصد کند. اگر قبلا از یک اپ دیگر استفاده می‌کردید، می‌توانید آن برنامه را به اپ گوگل وصل کنید تا بتوانید همه چیز را در یک سرویس واحد داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید اطلاعات جدیدی به سوابق خواب خود اضافه یا اطلاعات قبلی را ویرایش کنید. همچنین از طریق نمودارهای مختلف راحت‌تر می‌توانید به الگوهای خواب خود دسترسی داشته باشید.

امروزه کاربران خواستار اضافه شدن قابلیت Dark Mode به اکثر اپلیکیشن‌ها هستند و Google Fit هم از این قاعده مستثنی نبوده است. حالا با توجه به اضافه شدن قابلیت ردیابی خواب و افزایش کاربری از این برنامه در ساعات شب، نیاز به Dark Mode بیشتر از همیشه احساس می‌شود. علاوه بر این، اضافه شدن این قابلیت می‌تواند به افزایش عمر باتری کمک کند.

تغییرات مذکور قرار نیست زندگی شما را متحول کند اما باعث می‌شود استفاده از این برنامه برای کاربران مفیدتر باشد و افراد بیشتری آن را به عنوان اپلیکیشن اصلی تندرستی خود انتخاب کنند. البته ناگفته نماند که این اپلیکیشن می‌تواند به ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند هم وصل شود، بنابراین اگر از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض این دستگاه‌ها خوشتان نمی‌آید، به راحتی می‌توانید Google Fit را جایگزین آن‌ها کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)