خانهاخبار
استفاده از فناوری‌های ریماک در خودروی شاسی بلند الکتریکی بوگاتی

استفاده از فناوری‌های ریماک در خودروی شاسی بلند الکتریکی بوگاتی

گزارشی جدید در رابطه با خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی بوگاتی در فضای مجازی منتشر شده که از حضور فناوری‌های ریماک در آن خبر می‌دهد.
۱۳۹۸/۵/۱۵

آیا بوگاتی در حال توسعه یک خودروی شاسی بلند است؟ مدیر عامل بوگاتی، استفان وینکلمن به عدم توسعه این خودرو اشاره کرده است. با وجود این موضوع، شایعات همچنان خبر از توسعه این خودرو می‌دهند. به تازگی گزارشی از سوی Automobile در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که شایعات گذشته را داغ‌تر می‌کند. بر اساس این گزارش، بوگاتی نه تنها در حال توسعه یک خودروی SUV است، بلکه در آن از فناوری‌های خودروهای الکتریکی شرکت ریماک استفاده می‌کند.

ماه گذشته میلادی، مدیر عامل فولکس واگن، هربرت دیس برای کمک به برنامه‌ریزی برای آینده بوگاتی از این شرکت بازدید کرد. وینکلمن علاقه زیادی به تولید یک محصول جدید دارد؛ با این حال به نظر می‌رسد وی چندان به دنبال توسعه یک کراس‌اوور نیست. در این میان خواسته شخصی مدیر عامل یک شرکت می‌تواند با نیاز آن متفاوت باشد. در گزارش جدید به همکاری بوگاتی با شرکت‌های دیگر برای توسعه اولین کراس‌اوور آن اشاره شده است.

image

به نظر می‌رسد بوگاتی می‌تواند از ارتباط پورشه و ریماک برای استفاده از فناوری‌های این شرکت در محصولات تولیدی خود استفاده کند. بر اساس اعلام منابع ناشناس، شرکت ریماک حاضر به فروش شاسی خودروی C_Two و باتری‌های آن به بوگاتی است. گزارش Automobile به این موضوع اشاره کرده که بوگاتی در حال برنامه ریزی برای تولید 600 خودروی کراس‌اوور با قیمت پایه 850 هزار دلار است که البته قیمت برخی از آن‌ها به 1 میلیون دلار هم می‌رسد.

در حالی که بوگاتی برخلاف بسیاری از شرکت‌ها به دنبال تولید خودروی شاسی بلند نبوده، همچنان به موفقیت‌های خود در بازار ادامه می‌دهد. ماه گذشته این برند فرانسوی تولید 200 دستگاه بوگاتی شیرون رو جشن گرفت. سفارشات تا سال 2021 برای این هایپرکار پر شده است. شایعاتی به احتمال رونمایی از یک خودروی ویژه مانند جایگزین بوگاتی EB110 SS در هفته خودروی مونتری اشاره می‌کنند. فرقی نمی‌کند بوگاتی چه خودرویی را در آینده معرفی ‌کند، مهم این است که با یک محصول لوکس، قدرتمند، گران و تولید محدود روبه‌رو می‌شویم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)