خانهاخبار
ساعت هوشمند فسیل Gen 5 رونمایی شد

ساعت هوشمند فسیل Gen 5 رونمایی شد

شرکت فسیل از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد. ساعت هوشمند فسیل Gen 5 به سیستم عامل Wear OS مجهز شده است.
۱۳۹۸/۵/۱۵

شرکت آمریکایی فسیل یکی از باارزش‌ترین شرکت‌هایی محسوب می‌شود که در زمینه ساخت سخت‌ افزارهای مجهز به اندروید Wear OS با گوگل همکاری می‌کند. این شرکت علاوه بر تولید محصولات با برند خود، مشغول تولید محصولات شرکت‌های دیگری مانند مایکل کورس، امپریو آرمانی و دیزل نیز هست. به تازگی ساعت هوشمند فسیل Gen 5 معرفی شده است.

نزدیک به 24 ساعت قبل از معرفی رسمی این محصول، شاهد افشای مشخصات آن بودیم. ساعت هوشمند فسیل Gen 5 که سعی در رقابت‌ با اپل واچ را دارد، به پردازنده مورد استفاده در فسیل اسپرت مجهز شده است. این محصول جدید قیمتی برابر با 295 دلار دارد که آن را تا حدودی مقرون به‌صرفه‌تر از اپل واچ می‌کند. این ساعت هوشمند فسیل برای آقایان و بانوان طراحی شده و در حالی که نام‌های متفاوتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده، هر دو دارای اندازه و ضخامت یکسان هستند.

مدل مخصوص بانوان این ساعت هوشمند با نام Julianna HR Style شناخته می‌شود و مدل مردانه آن با نام The Carlyle به فروش می‌رسد. هر دو مدل فسیل Gen 5 به قاب 44 میلی‌متری مجهز شده‌اند و ضخامتی برابر با 12 میلی‌متر دارند. استفاده از سایز یکسان برای هر دو مدل این ساعت هوشمند تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد. با توجه به این موضوع که مچ دست بانوان در مقایسه با آقایان کوچکتر است، ساعت‌های ظریف برای آن‌ها مناسب‌تر است.

image

هر یک از مدل‌های اصلی فسیل Gen 5 در سه مدل فرعی به فروش می‌رسند. نمونه‌ای از مدل مردانه این ساعت دارای جنس فولاد ضد زنگ دودی رنگ، مدلی دارای بند چرم قهوه‌ای رنگ و مورد آخر دارای بند مشکی سیلیکونی است. برای بانوان شرکت فسیل مدل فولاد ضد زنگ مشکی رنگ، بند چرم آبی رنگ و فولاد ضد زنگ رزگلد را در نظر گرفته است. فسیل Gen 5 از مشخصات فنی بهبود یافته در مقایسه با نسل قبلی خود بهره می‌برد. در حالی که فسیل Gen 4 به چیپست اسنپدراگون Wear 2100، 4 گیگابایت حافظه داخلی و 512 گیگابایت رم مجهز شده بود، نسل جدید آن دارای پردازنده اسنپدراگون Wear 3100، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است.

فسیل Gen 5 با توجه به مشخصات فنی، در مقایسه با نسل قبلی خود عملکرد سریع‌تری باید داشته باشد و همچنین انرژی کمتری مصرف کند. شرکت فسیل اعلام کرده این ساعت هوشمند با یکبار شارژ، 36 ساعت تا 1 هفته شارژدهی دارد که البته شارژدهی 1 هفته مربوط به استفاده از آن در حالت ساعت است. زمانی که فردی 300 دلار برای خرید یک ساعت مجهز به سیستم عامل Wear OS و یا واچ او اس هزینه می‌کند، به امکانات آن نیاز دارد. از قابلیت‌های این ساعت هوشمند جدید می‌توان به بررسی ضربان قلب، GPS، امکان نصب اپلیکیشن از گوگل پلی و همچنین پشتیبانی از گوگل اسیستنت و حضور اسپیکر در آن‌ اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)