خانهاخبار
سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 از راه رسید

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 از راه رسید

شرکت سامسونگ از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 در نسخه‌های وای فای و LTE به فروش می‌رسد.
۱۳۹۸/۵/۱۵

تنها 5 ماه پس از معرفی سامسونگ گلکسی واچ اکتیو، این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته از نسل جدید این ساعت هوشمند رونمایی کند. سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 در ابعاد مختلف با جنس بدنه‌ متفاوت به فروش می‌رسد و به ویژگی‌های زیادی نیز مجهز شده است.

طراحی گلکسی واچ اکتیو 2

image

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 دارای طراحی مشابه با نسل گذشته خود است؛ با این حال تفاوت‌هایی میان آن‌ها به چشم می‌خورد. برخلاف نسل‌های قبلی ساعت‌های هوشمند سامسونگ که از حاشیه چرخشی با مکانیزم مکانیکی بهره می‌بردند، گلکسی واچ اکتیو 2 دارای این ویژگی به صورت دیجیتالی است. حاشیه مشکی رنگ باریک اطراف نمایشگر حساس به لمس بوده و عملکردی مشابه با حاشیه چرخان دارد. زمانی که دست خود را روی لبه‌های این ساعت هوشمند می‌کشید، دستگاه نسبت به آن از خود بازخورد نشان می‌دهد. سامسونگ اعلام کرده این سیستم جدید عملکردی مشابه با گذشته دارد ولی باعث شده نسبت نمایشگر به بدنه افزایش پیدا کند. این حاشیه لمسی در جهت عقربه‌های ساعت و خلاف آن کارایی دارد و می‌توان از آن برای کنترل رابط کاربری OneUI گلکسی واچ اکتیو 2 استفاده کرد.

نسل دوم سامسونگ گلکسی واچ اکتیو در اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری وارد بازار می‌شود. این دو مدل نیز خود در دو نمونه به فروش می‌رسند. یکی از این نمونه‌ها دارای فریم آلومینیومی سبک وزن بوده و از بند سیلیکونی بهره می‌برد. مدل دوم دارای فریم با جنس فولاد ضد زنگ است و با بند چرمی به فروش می‌رسد. کاربران می‌توانند برای هر دو نمونه این ساعت هوشمند، از بندهای مختلف استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های جذاب این اسمارت واچ کره‌ای، امکان هماهنگ کردن واچ فیس آن با رنگ لباس کاربر است. برای دسترسی به این قابلیت باید توسط گوشی گلکسی یک عکس از خود بگیرید و الگوریتم پوشیدنی MyStyle رنگ اصلی لباس شما را تشخیص داده و واچ فیس ساعت را تغییر می‌دهد.

قابلیت‌ها و کارایی سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

image

شاید مهم‌ترین قابلیت این ساعت هوشمند سامسونگ، ECG و یا همان الکترودیاگرام باشد. این سنسور به این دستگاه اجازه می‌دهد که عملکرد قلب را ردیابی کند. این ویژگی در جدیدترین نسل از ساعت هوشمند اپل حضور دارد. سامسونگ اطلاعات بیشتری از این قابلیت منتشر نکرده و انتظار می‌رود به صورت نرم‌افزاری در زمان عرضه به بازار فعال شود. سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 قادر به ردیابی 39 فعالیت بوده که شامل ورزش‌های مختلف شامل دویدن، پیاده‌روی، شنا و .. می‌شود.

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ دارای ویژگی Running Coach بوده که به شما کمک می‌کند سرعت دویدن خود را کنترل کنید. سامسونگ اعلام کرده سنسورهای مورد استفاده روی پنل پشتی این ساعت هوشمند بهبود پیدا کرده و عملکرد سریع‌تر و دقیق‌تری نسبت به گذشته دارند. این ساعت هوشمند در مقایسه با نسل قبلی خود مستقل‌تر عمل کرده می‌کند و در نسخه LTE نیز وارد بازار می‌شود. سامسونگ برای گلکسی واچ اکتیو 2 قابلیت ترجمه متن و صدا به صورت لحظه‌ای را در نظر گرفته است. این قابلیت از 16 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند که در میان آن‌ها می‌توان به چینی، انگلیسی، آلمانی و فرانسوی اشاره کرد. نسخه وای فای این ساعت هوشمند با قیمت پایین‌تری قابل سفارش است.

کاربران می‌توانند با گلکسی واچ اکتیو 2، فعالیت‌های مختلف گوشی گلکسی خود را کنترل کنند که برای مثال می‌توان به ثبت تصاویر، ضبط ویدیو و انتخاب دوربین اصلی و یا دوربین سلفی اشاره کرد. کاربر می‌تواند پیش نمایشی از تصاویر را روی ساعت هوشمند خود مشاهده کند.

مشخصات فنی Galaxy Watch Active 2

image

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 به پردازنده نسل گذشته خود، اگزینوس 9110 مجهز شده است. این پردازنده از 2 هسته پردازشی با فرکانس 1.15 گیگاهرتز بهره می‌برد. نسخه وای فای این ساعت هوشمند به 768 مگابایت رم و مدل LTE آن به 1.5 گیگابایت رم مجهز شده است. در هر دو مدل به 4 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی دارید که از آن می‌توان برای ذخیره موزیک، تصاویر و فایل‌های دیگر استفاده کرد. مدل 44 میلی‌متری ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 به نمایشگر 1.4 اینچی با فناوری Super AMOLED مجهز شده و مدل 40 میلی‌متری آن از صفحه نمایش 1.2 اینچی سوپر امولد بهره می‌برد. رزولوشن این نمایشگر‌ها برابر با 360 × 360 پیکسل است. روی صفحه نمایش این ساعت هوشمند از محافظ گوریلا گلس DX+ استفاده شده است. انرژی مدل 44 میلی‌متری توسط یک باتری 340 میلی آمپر ساعتی و مدل 40 میلی‌متری توسط یک باتری 247 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

قیمت و زمان عرضه گلکسی واچ اکتیو 2

image

مهم‌ترین موضوع در رابطه با یک محصول جدید، قیمت آن است. این ساعت هوشمند از تاریخ 27 سپتامبر وارد بازار می‌شود. قیمت مدل 40 میلی‌متری برابر با 279 دلار و مدل 44 میلی‌متری برابر با 299 دلار اعلام شده است. این قیمت مربوط به نسخه آلومینیومی و وای فای است. قیمت‌ها نسخه LTE این ساعت هوشمند و همچنین مدل مجهز به فریم با جنس فولاد ضد زنگ آن اعلام نشده است. پیش فروش سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 از تاریخ 6 سپتامبر آغاز می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Babak

۱۳۹۸/۵/۱۵
رو جا انداختین. الکترو”کار”دیوگرام صحیحه ، نه الکترودیاگرام

وحید

۱۳۹۸/۵/۱۵
خیلی وقت بود که اَپ جی.اِس.اِم تصاویر رو در بخش اخبار و بررسی تخصصی نشون نمیداد؛ اما حالا درستش کردند!
خیلی خیلی ممنونم ?