خانهاخبار
تیزر جدید تانک رضوانی 2020 منتشر شد

تیزر جدید تانک رضوانی 2020 منتشر شد

نسخه اصلی رضوانی تانک در زمان معرفی خود، طرفداران زیادی پیدا کرد. به تازگی تیزر جدید تانک رضوانی مدل 2020 به اینترنت راه پیدا کرده است.
۱۳۹۸/۵/۱۵

در ماه ژوئن سال جاری میلادی اولین تیزر تانک رضوانی مدل 2020 منتشر شد. این خودروی غول پیکر چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شود. برخلاف نسل گذشته این خودرو که از شاسی جیپ رانگلر JK بهره می‌برد، مدل 2020 آن به جدیدترین نسل یعنی JL ارتقا پیدا کرده که باعث می‌شود با یک خودروی شاسی بلند کاملا جدید روبه‌رو باشیم. رضوانی تانک 2020 به هیچ یک از قطعات نسل گذشته خود مجهز نشده است.

تیزر جدیدی از این خودرو منتشر شده که بخشی از نمای جلویی آن را به نمایش می‌گذارد. طراحی کاپوت این خودرو منحصر به‌فرد بوده و به گونه‌ای خبر از حضور موتور قدرتمند در آن می‌دهد. رضوانی تانک X به عنوان پرچمدار این برند به یک موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژ مجهز می‌شود که در حقیقت موتور دوج چلنجر SRT دیمون با قدرت بیشتر است. این موتور 8 سیلندر به صورت استاندارد قدرتی برابر با 840 اسب بخار تولید می‌کند؛ با این حال رضوانی با تقویت آن توانسته به 1000 اسب بخار قدرت دست پیدا کند. بر اساس اعلام رضوانی، چند روز آینده قدرتمندترین خودروی شاسی بلند کره زمین معرفی می‌شود.

image

این خودرو در نسخه نظامی نیز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این مدل از تجهیزات مختلفی بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به محافظ پالس‌های الکترومغناطیسی اشاره کرد. رضوانی اعلام کرده این خودرو در مسیرهای صعب‌العبور نیز عملکرد بی نظیری خواهد داشت که این موضوع را خریداران مدیون سیستم تعلیق جدید آن خواهند بود. این سیستم تعلیق جدید با همکاری Fox Racing توسعه یافته است.

رضوانی تانک 2020 از زمستان سال جاری میلادی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در صورتی که خواهان تصاحب این خودرو باشید، می‌توانید هم اکنون با پرداخت 2500 دلار به عنوان ودیعه، آن را سفارش دهید. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این خودرو در فضای مجازی منتشر نشده است؛ با این حال نسل گذشته آن دارای قیمت پایه 165 هزار دلار بود. مدل تانک ایکس با قیمت 259 هزار دلار و بالاترین تریم آن با نام تانک ایکس Military Edition که ضد گلوله است، با قیمت 295 هزار دلار به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)