خانهاخبار
میزان فروش گوشی‌های Realme به 10 میلیون دستگاه رسید

میزان فروش گوشی‌های Realme به 10 میلیون دستگاه رسید

Realme یک برند نوپا محسوب می‌شود؛ با این حال عملکرد مناسبی دارد. گوشی‌های Realme فروشی برابر با 10 میلیون دستگاه در 14 ماه داشته‌اند.
۱۳۹۸/۵/۱۴

در ماه مه سال گذشته میلادی گوشی Realme 1 از راه رسید. این دستگاه با مشخصات فنی و قیمت مناسب خود، تبدیل به یکی از گوشی‌های با ارزش خرید بالا شد. از زمان حضور این برند در بازار، 14 ماه می‌گذرد و در این مدت، شرکت Realme توانسته 11 گوشی هوشمند را توسعه و در اختیار خریداران قرار دهد. این شرکت چینی امروز از فروش 10 میلیون گوشی هوشمند از زمان حضور خود در بازار تا به امروز خبر داده است.

image

این میزان فروش توسط حساب Weibo این برند اعلام شده است. این میزان فروش مربوط به تاریخ 1 مه تا امروز است. با توجه به آمار منتشر شده، شرکت Realme موفق شده به صورت روزانه 22 هزار اسمارت فون به فروش برساند. اولین گوشی این برند، Realme 1 بود و پس آن گوشی‌های Realme 2 و Realme 2 Pro وارد بازار شدند. این برند گوشی‌های Realme 3 و Realme 3 پرو را نیز در بازار به فروش می‌رساند.

جدیدترین گوشی این شرکت، Realme X بوده که از چیپست 10 نانومتری اسنپدراگون 710 بهره می‌برد و دارای دوربین سلفی پاپ آپ است. انتظار می‌رود این شرکت نوپا به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند. با حضور در بازارهای جدید، فروش این برند مسلما با افزایش روبه‌رو می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)