خانهاخبار
اولین تصاویر منتسب به وان پلاس 7T پرو منتشر شد

اولین تصاویر منتسب به وان پلاس 7T پرو منتشر شد

به‌تازگی دو تصویر جدید از تلفنی منتسب به وان پلاس 7T پرو منتشر شده که در آن تغییر ظاهری خاصی نسبت به وان پلاس 7 پرو مشاهده نمی‌شود. این دستگاه احتمالا در ماه نوامبر به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۵/۱۴

با وجود این که فقط حدود دو ماه از عرضه وان پلاس 7 پرو می‌گذرد، اما طراحی و تولید نسل بعدی این تلفن هوشمند آغاز شده است. طبق سنت چند ساله وان پلاس، پرچمدار بعدی این شرکت با اضافه کردن حرف T به نام نسخه قبلی روانه بازار می‌شود. چندی پیش در مطلبی به شما گفتیم که از وان پلاس 7T و وان پلاس 7T پرو چه انتظاراتی داریم، و اکنون تصاویری در فضای آنلاین منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به وان پلاس 7T پرو است.

در این تصاویر وان پلاس 7T پرو را در قابی می‌بینیم که بخشی از طراحی دستگاه را پوشانده است. در تصویر دوم که دستگاه به شکل واضح‌تری مشاهده می‌شود، می‌توانیم ببینیم که خبری از ناچ یا حفره نیست. علاوه بر این، مثل وان پلاس 7 پرو، نمایشگر گوشی کمی به طرفین خمیدگی دارد. در این موبایل بلندگوی بالای صفحه نسبت به وان پلاس 7 پرو راحت‌تر دیده می‌شود. همچنین می‌توانیم ببینیم که از نسخه بتای اندروید Q بر روی این محصول استفاده شده است.

image

اگر وان پلاس طراحی آخرین پرچمدار خود را تغییر نداده باشد، در این گوشی هم شاهد استفاده از مکانیزم پاپ‌آپ خواهیم بود. ولی تغییرات اصلی احتمالا در زیر بدنه اتفاق افتاده و می‌توانیم انتظار اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، دوربین ارتقایافته، باتری بزرگ‌تر و حتی قابلیت شارژ بی‌سیم را داشته باشیم. مضاف بر این، شاید وان پلاس 7T پرو در رنگ‌های جدیدتری به بازار بیاید.

image

با توجه به سابقه وان پلاس و با نیم‌نگاهی به زمان عرضه وان پلاس 3T، وان پلاس 5T و وان پلاس 6T، نباید زودتر از ماه نوامبر (مهر و آبان) منتظر عرضه این دستگاه باشیم. بنابراین حدودا ۳ ماه تا زمان معرفی این گوشی باقی مانده است، اما مطمئنا در این مدت اطلاعات و اخبار بیشتری منتشر خواهد شد. چند روز پیش آنباکس اختصاصی وان پلاس 7 پرو را برای شما داشتیم و به‌زودی می‌توانید منتظر بررسی اختصاصی این دستگاه از جی‌اس‌ام باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)