خانهاخبار
فراری از دو خودروی جدید در ماه سپتامبر رونمایی می‌کند

فراری از دو خودروی جدید در ماه سپتامبر رونمایی می‌کند

فروش خودروهای فراری در سال‌های اخیر با افزایش چشمگیری همراه بوده و در همین راستا، شاهد رونمایی از دو محصول جدید این برند ایتالیایی در ماه سپتامبر خواهیم بود.
۱۳۹۸/۵/۱۳

در جلسه مربوط به گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2019 فراری، مدیر عامل این برند، Louis Camilleri از معرفی دو خودروی جدید خبر داده است. این مراسم در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد و هم اکنون برخی از افراد دعوتنامه خود را دریافت کرده‌اند. تا پایان سال جاری میلادی از یک خودروی جدید دیگر نیز رونمایی خواهد شد. در رابطه با خودروهایی که ماه سپتامبر معرفی می‌شوند، می‌توان حدس‌هایی زد.

فراری در گذشته از خودروهای P80/C و هایپرکار هیبریدی SF90 Stradale با موتور 986 اسب بخاری رونمایی کرده است. این شرکت ایتالیایی قصد دارد از اولین خودروی شاسی بلند خود با نام Purosangue رونمایی کند تا قادر به رقابت با شرکت‌هایی مانند لامبورگینی باشد. انتظار می‌رود این کراس‌اوور ماه آینده میلادی در معرض دید عموم قرار بگیرد. در حال حاضر این خودرو مراحل تست خود را پشت سر می‌گذارد.

image

این احتمال وجود دارد که فراری از خودروی 812 سوپرفست اسپایدر نیز رونمایی کند. این خودرو در حقیقت نسخه کانورتیبل فراری 812 سوپرفست محسوب می‌شود. این خودرو از اهمیت کمتری در مقایسه با اولین کرا‌س‌اوور فراری برخوردار است؛ با این حال برای برخی افراد دعوتنامه ارسال شده است. برای آشنایی با محصولات جدید فراری تنها باید یک ماه دیگر صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۵/۱۳
پروردگارا بوقِ فراری کجاشه?صداش چطوره
اصن چند لیتر بنزین می‌خوره این ماشین?
من فقط شنیدم تودوزی داخلیش از چرم گاومیشه
از اون گاوا آفریقا که میخواد آب بخوره یهو تمساح لِنگ‌شو میگیره