خانهاخبار
گلکسی Tab S6 سامسونگ معرفی شد

گلکسی Tab S6 سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز گلکسی Tab S6 خود را معرفی کرد. این تبلت جدید به کاربران امکان می‎دهد تا در حال حرکت هم به خلاقیت و ارتباط با دیگران ادامه داده و ضمن لذت بردن از سرگرمی‎های فراگیر، به اهداف خودشان هم برسند. این محصول برای کسانی طراحی شده است که می‎خواهند کنجکاوی خود را برطرف و خلاقیت خود را ابراز کنند. تبلت گلکسی Tab S6 امکان انجام کارهایی را فراهم می‌کند که انجام آنها تا کنون با تبلت ممکن نبوده است.
۱۳۹۸/۵/۱۲

دی‏جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‏گوید «امروزه ممکن است از هر لحظهای الهام بگیریم و در نتیجه انسانهای خلاق و حرفهای نیاز به دستگاهی دارند که بتواند همگام با تخیلات بلندپروازانه آنها و البته زندگی پرمشغله‏شان همگام شود. تبلت گلکسی Tab S6 به کاربران امکان میدهد تا خلاقیت خود را آزاد کرده و در عین حال به پیشرفتهترین قابلیتها و فناوریهای مورد انتظار در یک تبلت سامسونگ دسترسی داشته باشند». 

image

خلاقیت و بهرهوری بیشتر با طراحی جدید قلم S Pe

قلم S Pen که یکی از خصوصیات منحصربه‌فرد محصولات سامسونگ است در ابتدا صرفا برای نوشتن و طراحی، عرضه شد اما اکنون به یک وسیله عالی برای خلاقیت و بهره‎وری تبدیل شده و توانایی کار از راه دور و حتی شارژ بی‎سیم را هم دارد. قلم S Pen در تبلت گلکسی Tab S6 قدرت و کنترل بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‏دهد. با استفاده از قابلیت‌های BLE مانند کنترل از طریق اشاره که به نام S Pen Air خوانده می‎شوند ، شما می‏توانید به شکلی جذابتر فیلم و عکس‎های سلفی گرفته و یا حتی زمانی که تبلت در دست‎تان نیست هم تماشای محتواهای چندرسانه‎ای را کنترل کنید. قابلیت شارژ بی‎سیم در قلم S Pen باعث می‏شود تنها در قبال ۱۰ دقیقه شارژ، بتوانید ۱۰ ساعت از این قلم استفاده کنید.

یادداشت برداری با قلم S Pen تبلت گلکسی Tab S6 هم بسیار ساده است. می‏توانید تنها با یک کلیک یادداشت‎هایی را که با دستخط خودتان در برنامه Samsung Notes نوشته‌اید به متن تایپی تبدیل و سپس آنها را به فرمت‌هایی مانند Microsoft Word تبدیل کنید. همچنین می‎توانید با تغییر میزان شفافیت صفحه برنامه Samsung Notes، تصویر زیر آن را هم براحتی دیده و در نتیجه همزمان با تماشای ویدیو موردعلاقه‎تان، یادداشت برداری یا طراحی کنید.

نسخه جدید و بهینه سامسونگ دکس هم به همراه تبلت گلکسی Tab S6 ارائه می‎شود که به شما امکان می‎دهد تجربه‎ای کاملا شبیه یک کامپیوتر خانگی با تبلت خودتان داشته باشید. در کاور کتابی ویژه‎ای که برای گلکسی Tab S6 ارائه شده یک دکمه ویژه دکس قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید دکس را روشن یا خاموش کنید. صفحه کلید آن هم برای عملکرد بهتر بهینه سازی شده، از جمله نگهدارنده قلم S Pen، پایه نگهدارنده و تاچ پد و حتی کلیدهای عملیاتی جدید به آن اضافه شده است.

image

فناوری پیشرفته در خدمت راحتی شما

دوربین تبلت گلکسی Tab S6 هم بروز شده و این محصول اولین تبلت سامسونگ است که به دوربین دوگانه  فوق عریض مجهز شده است. بدنه این محصول بسیار باریک و با ضخامت 5.7 میلیمتر است که آن را سبک و برای حمل مناسب میکند. دوربین فوق عریض به کاربر امکان میدهد تا با زاویه دید 123 درجه‌ای، مناظر را دقیقا همانطور که با چشم خودش میبیند، ثبت کند. همزمان واحد پردازش عصبی دستگاه هم شما را قادر می‌کند تا افکت‌های بیشتری به سوژههای خودتان اضافه کرده و نتیجه را به آثار عکاسان حرفه‌ای شبیه کنید.

برای اولین بار در یک تبلت‌، سامسونگ از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در گلکسی Tab S6 استفاده کرده و به این ترتیب شما میتوانید آن را ساده‌تر از همیشه باز کنید. هرچند کار با این تبلت بسیار ساده و راحت است اما در عین حال به دلیل استفاده از فناوری ناکس سامسونگ، کاملا امن است. بعلاوه شما میتوانید به راحتی و با دوبار ضربه به صفحه نمایش، تبلت خود را به حالت فعال دربیاورید که این یعنی کار با آن را بسیار سریع‌تر آغاز خواهید کرد.

گلکسی Tab S6 عضوی از اکوسیستم گلکسی سامسونگ است و لذا با استفاده از اپلیکیشن Smart Things می‏توانید آن را به مرکز کنترل لوازم خانگی هوشمند خودتان تبدیل کنید. در این صورت و با استفاده از دستیار هوشمند بیکسبی، می‏توانید کنترل لوازم خودتان را با دستورات صوتی انجام دهید.

image

 

سرگرمی دائمی

چه مشغول بازی جدیدتان یا در حال تماشای برنامه موردعلاقهتان روی تبلت گلکسی Tab S6 باشید، تجربه دیداری شما روی این دستگاه کاملا فوق العاده خواهد بود. نمایشگر 10.5 اینچی Super AMOLED این تبلت در کنار چهار بلندگو برای پخش صدا که مجهز به فناوری‌های برندهای Dolby Atmos و AKG هستند، همیشه هیجان را برای شما حفظ خواهند کرد.

ترکیب گرافیک، صدای باکیفیت در کنار سخت افزار و نرم افزار هوشمند و البته همکاری با پلتفرم‌های برتر بازی مانند Unity و Unreal Engine باعث می‏شود تبلت گلکسی Tab S6 تجربه شما از بازی‌های موبایلی را متحول کند. پردازنده قوی و توانمندی‌های هوش مصنوعی در Game Booster این تبلت در کنار نرخ بالای FPS و کاهش تاخیر تصویر و زمان بارگذاری، تجربه بازی را روی تبلت گلکسی Tab S6 بسیار متمایز میکند. همکاری سامسونگ با شرکت Discard هم دسترسی به قابلیت‌ جدید چت کردن در داخل اپلیکیشن Game Launcher را فراهم کرده که با استفاده از آن میتوانید پیش از شروع بازی، استراتژی خود را با همتیمیهایتان هماهنگ کنید.

تبلت گلکسی Tab S6 در رنگ‌های خاکستری (Mountain Grey)، آبی روشن (Cloud Blue) و قرمز تیره (Rose Blush) عرضه می شود. فروش این محصول از اواخر ماه آگوست بصورت حضوری و آنلاین آغاز خواهد شد.

image

جدول مشخصات گلکسی Tab S6

ویژگی‌ها Tab S6
نمایشگر ۱۰.۵ اینچ، WQXGA، سوپر آمولد
رنگخاکستری، آبی روشن، قرمز تیره
ابعاد و وزن244.5 x 159.5 ×5.7mm، ۴۲۰ گرم
دوربین۸ مگاپیکسل (سلفی)، ۱۳ مگاپیکسل + ۵ مگاپیکسل (اصلی)
رم و حافظه

۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه یا ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه

قابلیت ارتقا حافظه تا ۱ ترابایت
APپردازنده 7 نانومتری 64 بیتی هشت هستهای (حداکثر 2.8GHz + 2.4 GHz + 1.7 GHz)
باتریتبلت۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت
S Pen۰.۳۵ میلی آمپر ساعت
اتصال

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac 2.4G+5GHz, MIMO, Wi-Fi Direct,

Bluetooth® 5.0
GPSGPS + GLONASS, Beidou, Galileo
حسگرهاحسگر  اثر انگشت اپتیکال، شتاب سنج، حسگر ژیرو، حسگر ژئومغناطیسی، حسگر هال، حسگر نور RGB
MIC2 MIC
ویدئو

ضبط : UHD 4K (3840x2160) @ 30fps

پخش : UHD 8K (7680 x 4320) @ 30fps
صداچهار بلندگو مجهز به فناوری‌های Dolby Atmos و AKG
لوازم جانبی

Book Cover Keyboard, Book Cover, POGO Charging Dock,

S Pen

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)