خانهاخبار
۴۰ درصد تخفیف محصولات «مکتب‌خونه» برای شاتل موبایلی‌‌ها

۴۰ درصد تخفیف محصولات «مکتب‌خونه» برای شاتل موبایلی‌‌ها

شاتل موبایلی‌‌ها به مدت یکسال از ۴۰ درصد تخفیف سرویس آموزش آنلاین خوش‌نام «مکتب‌خونه» بهره‌مند می‌شوند.
۱۳۹۸/۵/۱۲

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پیش‌شماره‌ی منحصربه‌فرد 0998 و پوشش سراسری 3G و 4G، امکان استفاده از کلیه‌ی دوره‌های آموزشی اپلیکیشن «مکتب‌خونه» را به مدت یکسال و با ۴۰% تخفیف برای تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های خود فراهم کرده است.

image

 

بر اساس این گزارش، کد تخفیف خرید دوره‌‌های مذکور از طریق پیامک برای مشترکین ارسال می‌گردد و شاتل موبایلی‌های علاقمند به دوره‌های آموزش  دیجیتال می‌توانند این کد را در مرحله پرداخت محصولات وارد کرده و از ۴۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

گفتنی است، «مکتب‌خونه» بزرگ‌ترین رسانه دیجیتال آموزش مجازی ایران، بیش از ۶ سال است که در حوزه ارائه آموزش با کیفیت بالا در قالب دو گروه اصلی دوره‌های مکتب‌پلاس و دروس دانشگاهی برای ایرانیان و فارسی‌زبانان سراسر دنیا فعالیت می‌کند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص محصولات مکتب‌خونه، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G  و 4G و پیش‌شماره 0998 با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir  مراجعه نمایند و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)