خانهاخبار
اپل تایید کرد؛ Apple Card در ماه اوت به بازار می‌آید

اپل تایید کرد؛ Apple Card در ماه اوت به بازار می‌آید

اپل در گزارش مالی سه‌ماهه سوم 2019 تایید کرد که سرویس Apple Card را در ماه اوت راه‌اندازی خواهد کرد. این کارت اعتباری در دو حالت دیجیتالی و فیزیکی عرضه می‌شود.
۱۳۹۸/۵/۱۱

اپل در گزارش مالی سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹ تایید کرد که کارت اعتباری این شرکت موسوم به Apple Card که در مراسمی در بهار امسال معرفی شد، قرار است از ماه اوت رسما راه‌اندازی شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

تیم کوک گفت: «هزاران کارمند اپل در فاز آزمایشی بتا در حال استفاده روزانه از اپل کارت هستند و ما این سرویس را در ماه اوت به شکل عمومی راه‌اندازی خواهیم کرد.»

اپل کارت در هر دو حالت دیجیتال و فیزیکی به بازار می‌آید و حالت فیزیکیِ آن کارتی تیتانیومی خواهد بود. با این حال، این کارت مثل سایر کارت‌های اعتباری شماره ۱۶ رقمی، CVV یا تاریخ انقضا ندارد. اپل این اعداد را هر بار در هنگام انجام تراکنش‌ها به صورت تصادفی تولید می‌کند تا امنیت کاربر افزایش یابد. عددهای مذکور بر روی خود دستگاه ساخته می‌شود، و اپل وعده داده که گلدمن ساکس، شریک و اعتباردهنده پروژه اپل کارت، متوجه نخواهد شد که کاربر از کجا خرید کرده، چه چیزی خریده و چقدر بابت آن پول داده است.

این شرکت همچنین تسهیلات جذابی را برای کاربران خود در نظر گرفته؛ مثلا در صورت استفاده از اپل پِی ۲ درصد بازگشت وجه و در صورت استفاده از روش‌های پرداخت اپل استور ۳ درصد بازگشت وجه به شما تعلق می‌گیرد.

این کمپانی هنوز اعلام نکرده که دقیقا در چه روزی از ماه اوت اپل کارت را روانه بازار می‌کند، اما انتظار می‌رود که به محض راه‌اندازی این سرویس، آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن Wallet منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)