خانهاخبار
هر آنچه در رابطه با گلکسی واچ اکتیو 2 می‌دانیم

هر آنچه در رابطه با گلکسی واچ اکتیو 2 می‌دانیم

سامسونگ در تاریخ 5 آگوست از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی می‌کند. در این مطلب به بررسی تمام شایعات پیرامون گلکسی واچ اکتیو 2 می‌پردازیم.
۱۳۹۸/۵/۱۱

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو همزمان با گوشی‌های سری گلکسی S10 در ماه فوریه سال جاری میلادی معرفی شد. با وجود عمر کم این اسمارت‌ واچ، در آینده نزدیک به صورت رسمی با نسل جدید آن ملاقات می‌کنیم. این ساعت هوشمند در مقایسه با نسل اولیه خود تغییرات زیادی را تجربه نمی‌کند؛ با این حال سامسونگ برای آن‌ قابلیت‌های جدیدی در نظر می‌گیرد. در این مطلب به بررسی تمام شایعات و اطلاعات فاش شده در رابطه با سامسونگ گلکسی‌ واچ اکتیو 2 می‌پردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

تاریخ عرضه گلکسی واچ اکتیو 2

image

تا به امروز شاهد افشای رندرهای زیادی بودیم که از این دستگاه با نام گلکسی واچ اکتیو 2 یاد می‌کردند. در حالی که نمی‌توان با اطمینان نام این ساعت هوشمند را تایید کرد، به احتمال زیاد سامسونگ آن را با نام گلکسی واچ اکتیو 2 وارد بازار می‌کند. در رابطه با تاریخ رونمایی از محصول، اطلاعات زیادی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. همانطور که می‌دانید، سامسونگ مراسمی را در تاریخ 7 آگوست برای رونمایی از گوشی‌های سری نوت 10 برگزار می‌کند. در حالی که بسیاری منتظر رونمایی از این محصول در تاریخ مذکور بودند، سامسونگ از معرفی آن در تاریخ 5 آگوست خبر داده است. با معرفی این دستگاه، عمر کوتاه گلکسی‌ واچ اکتیو به پایان می‌رسد.

طراحی گلکسی واچ اکتیو 2

image

در روزهای اخیر علاوه بر افشای رندرهای این ساعت هوشمند، شاهد انتشار تصاویر واقعی آن نیز بودیم. با توجه به این موارد، از سبک طراحی محصول آینده سامسونگ اطلاع داریم. این ساعت هوشمند دارای طراحی مشابه با نسل اول خود است و سامسونگ تغییرات انقلابی در طراحی آن اعمال نمی‌کند. از تغییرات این دستگاه با توجه به تصاویر فاش شده می‌توان به حلقه قرمز رنگ دور دکمه پاور و همچنین بهبودهایی در طراحی دکمه‌ها اشاره کرد. پس از افشای این تصاویر، شاهد انتشار رندرهای رسمی این ساعت هوشمند در فضای مجازی بودیم که شایعات گذشته را تایید می‌کردند. علاوه بر طراحی، این رندرها دارای نام گلکسی واچ اکتیو 2 بودند.

رندر فاش شده از این اسمارت واچ از طراحی پس زمینه مشابه با رندر رسمی گلکسی نوت 10 بهره می‌برد؛ با این حال سامسونگ از آن‌ها در یک روز و مراسم واحد رونمایی نخواهد کرد. بر اساس شایعات منتشر شده، سامسونگ گلکسی واچ اکتیو در دو اندازه 40 و‌ 44 میلی‌متری وارد بازار می‌شود. این موضوع برای علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند خوشحال‌کننده است چرا که گلکسی واچ اکتیو تنها در یک نسخه، 40 میلی‌متری معرفی شد. در روزهای اخیر تصاویر واقعی این محصول از سوی FCC در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این تصاویر، گلکسی واچ اکتیو تفاوت زیادی با نسل گذشته خود ندارد.

نکنه جالب توجه، دریافت تاییدیه FCC توسط مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ اکتیو 2 است. این تاییدیه می‌تواند به معنای دو موضوع باشد:

  • این ساعت هوشمند تنها در یک نسخه و آن هم 40 میلی‌متری وارد بازار می‌شود.
  • نسخه 44 میلی‌متری گلکسی واچ اکتیو هنوز موفق به کسب تاییدیه از سوی FCC نشده است.

این ساعت هوشمند در رنگ‌ها و بندهای متفاوتی از راه می‌رسد. گلکسی واچ اکتیو 2 مانند نسل اول خود، حاشیه چرخان نخواهد داشت؛ با این حال گزارش شده سامسونگ برای این اسمارت واچ جدید خود حاشیه‌های حساس به لمس در نظر می‌گیرد.

مشخصات گلکسی واچ اکتیو 2

image

از آنجایی که این ساعت هوشمند از طراحی مشابه با نسل قبلی خود بهره می‌برد، مشخصات فنی آن نیز نباید تفاوت زیادی با گلکسی واچ اکتیو داشته باشد. بر اساس گزارشی که از سوی SamMobile منتشر شده، گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ همچنان به چیپست اگزینوس 9110 مجهز می‌شود. این دستگاه در مقایسه با نسل گذشته خود دارای دو ویژگی جدید و مهم، پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE و ECG است. شایعات به عرضه این ساعت هوشمند در دو نسخه وای فای و LTE اشاره می‌کنند.

گلکسی واچ اکتیو 2 وای فای به یک باتری 237 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود و انرژی نسخه LTE آن توسط یک باتری 340 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد. در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، نسخه LTE در زمان عرضه اولیه تنها به دستگاه‌های اندرویدی متصل می‌شود؛ با این حال نسخه وای فای آن قادر به اتصال به محصولات اندروید و آیفون است. علت این موضوع مشخص نشده و می‌توان آن را تا حدودی نادرست دانست.

حضور قابلیت ECG در ساعت هوشمند جدید سامسونگ منطقی به نظر می‌رسد. این ویژگی اپل واچ سری 4 را در مقایسه با دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار متمایز کرد. شایعات به این نکته اشاره می‌کنند که ساعت هوشمند سامسونگ موفق به کسب تاییدیه از سوی FDA نشده، بنابراین در زمان عرضه اولیه این قابلیت کارایی نخواهد داشت. سامسونگ می‌تواند پس از عرضه این اسمارت واچ، با ارائه یک بروزرسانی نرم‌افزاری این ویژگی را فعال کند. احتمال عرضه این آپدیت در سال 2020 وجود دارد.

سامسونگ سخت در حال تلاش برای افزایش کارایی گلکسی واچ اکتیو 2 در زمینه ردیابی فعالیت‌های ورزشی کاربران است. نسل گذشته این ساعت هوشمند در این زمینه دارای نقص‌های زیادی بود. گزارش‌ها به استفاده از رابط کاربری One UI 1.5 در این ساعت هوشمند استفاده می‌کنند. در حال حاضر محصولات این شرکت دارای رابط کاربری One UI 1.0 هستند و با توجه به این موضوع، باید منتظر قابلیت‌های جدیدی در گلکسی واچ اکتیو 2 باشیم. لازم به ذکر است؛ گلکسی واچ اکتیو 2 اولین ساعت هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود که از بلوتوث 5.0 بهره می‌برد.

قیمت گلکسی واچ اکتیو 2

image

گلکسی واچ اکتیو با قیمت اولیه 200 دلار وارد بازار شد. این قیمت در مقایسه با قیمت سامسونگ گلکسی واچ کمتر است. گلکسی واچ قیمتی برابر با 280 دلار دارد. انتظار می‌رود قیمت نسل دوم این ساعت هوشمند تفاوت چندانی با نسخه اصلی نداشته باشد. همانطور که می‌دانید، استفاده از شبکه ارتباطی LTE باعث افزایش قیمت یک محصول می‌شود و با توجه به این موضوع، گلکسی واچ اکتیو 2 LTE با قیمت بالاتری نسبت به نسخه وای فای در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

این احتمال وجود دارد که گلکسی واچ اکتیو 2 وای فای دارای قیمت یکسان با نسل اولیه خود، 200 دلار باشد و نسخه LTE آن با قیمت 250 دلار به فروش برسد. در صورتی که سامسونگ تصمیم به افزایش قیمت این ساعت هوشمند بگیرد، بسیاری از کاربران به سمت خرید گلکسی واچ می‌روند و این موضوع به معنای شکست این شرکت کره‌ای خواهد بود. برای ملاقات رسمی و آشنایی کامل با ساعت هوشمند سامسونگ تنها باید چند روز دیگر صبر کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)