خانهاخبار
مشخصات Lenovo A6 Note لو رفت؛ سه گوشی دیگر از EEC مجوز گرفتند

مشخصات Lenovo A6 Note لو رفت؛ سه گوشی دیگر از EEC مجوز گرفتند

این طور که از خبرها به نظر می‌رسد لنوو می‌خواهد چند تلفن هوشمند جدید را در هفته‌ها یا ماه‌های پیش رو معرفی کند. در حال حاضر مشخصات Lenovo A6 Note لو رفته و سه گوشی دیگر این شرکت هم از EEC مجوز دریافت کرده‌اند.
۱۳۹۸/۵/۱۰

تلفن هوشمند جدید لنوو با شماره مدل L19041 و نام تجاری Lenovo A6 Note توسط کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) و دفتر استانداردهای هند (BIS) مجوز گرفته است. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دستگاه به زودی در بازارهای اروپا و هند معرفی شود. علاوه بر این، اخیرا بنچمارک این دستگاه در سرویس گیک‌بنچ هم رویت شده که در ادامه می‌توانید تصویر آن را ببینید. در کنار Lenovo A6 Note سه دستگاه دیگر با اسامی Lenovo K10 Plus و Lenovo K10 Note و Lenovo Z6 Pro هم از EEC مجوز دریافت کرده‌اند.

Lenovo A6 Note

image

تلفن هوشمند Lenovo A6 Note اولین بار است که در خبرگزاری‌ها ظاهر می‌شود. در اطلاعات گیک‌بنچ این دستگاه امتیاز ۷۶۰ و ۳۴۹۹ به ترتیب برای تست‌های تک و چندهسته‌ای قابل مشاهده است. این دستگاه از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند و به پردازنده مدیاتک هلیو P22 مجهز است؛ پردازنده‌ای که با سرعت ۲ گیگاهرتز کار می‌کند و کنار آن ۳ گیگ رم دیده می‌شود. در حال حاضر اطلاعات دیگری در خصوص این دستگاه در دسترس نیست.

Lenovo K10 Plus و Lenovo K10 Note

image

گوشی Lenovo K10 Plus با شماره مدل L39051 و گوشی Lenovo K10 Note با شماره مدل L38111 مجوز دریافت کرده‌اند. لنوو K10 نوت ممکن است همان Lenovo Z6 Youth باشد که در ماه مه در بازار چین عرضه شد و این بار بازار بین‌المللی را هدف قرار داده. در حال حاضر اطلاعات خاصی از این دو دستگاه در دسترس نیست.

Lenovo Z6 Pro

image

شرکت لنوو پارسال با معرفی چند دستگاه در کشور چین مجددا وارد تجارت تلفن‌های هوشمند شد. آن‌ها اولین شرکتی بودند که در Lenovo Z5 Pro GT از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده کردند. این کمپانی در ماه آوریل ۲۰۱۹ از Lenovo Z6 Pro رونمایی کرد که همان چیپست را به همراه مشخصات سخت‌افزاری بهتر ارائه می‌داد. سری Z تلفن‌های لنوو تاکنون در انحصار بازار چین باقی مانده‌اند، با این حال ثبت Lenovo Z6 Pro در EEC می‌تواند به معنای عرضه این دستگاه در بازارهای اروپایی باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)