خانهاخبار
گزارش: مکبوک پرو 16 اینچی با حاشیه‌های کمتر سپتامبر معرفی می‌شود

گزارش: مکبوک پرو 16 اینچی با حاشیه‌های کمتر سپتامبر معرفی می‌شود

به گزارش وبسایت DigiTimes، اپل می‌خواهد در مراسم سپتامبر خود، همزمان با معرفی نسل جدید آیفون، از مک بوک پرو 16 اینچی جدیدی رونمایی کند که حاشیه‌های کمتری در بخش نمایشگر دارد.
۱۳۹۸/۵/۹

وبسایت DigiTimes ساعاتی پیش در گزارشی اعلام کرد که اپل از شرکت Quanta خواسته تا تولید مک‌بوک پروی جدید این شرکت را آغاز کند؛ لپتاپی که حاشیه‌های باریک‌تری خواهد داشت تا بتواند نمایشگری ۱۶ اینچی را در بدنه مک‌بوک پروی ۱۵ اینچی جای دهد. با توجه به گزارشات قبلی، رزولوشن این دستگاه باید ۳۰۷۲ در ۱۹۲۰ پیکسل باشد. وبسایت DigiTimes مدعی است این لپتاپ قدرتمند و جدید در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

حاشیه‌های باریک‌تر به معنای این است که ابعاد بدنه تقریبا مشابه مک‌بوک پروی ۱۵ اینچی موجود اپل خواهد بود. DigiTimes می‌گوید تولیدکنندگان مواد آلومینیومی نباید انتظار افزایش قابل توجهی را در اندازه این محصول داشته باشند، چون اندازه دستگاه تغییر خاصی نخواهد کرد. با این حال، برش بدنه یکپارچه مک‌بوک باید به شکل متفاوتی صورت بگیرد تا امکان میزبانی از این نمایشگر بزرگ‌تر را داشته باشد.

اگرچه دقت تاریخ‌هایی که معمولا توسط وبسایت DigiTimes اعلام می‌شود مورد بحث است، اما این گزارش با گزارش دیگری که از احتمال عرضه این محصول در فصل پاییز خبر می‌داد مطابقت دارد. سری آیفون ۱۱ اپل در ماه سپتامبر معرفی می‌شود، بنابراین محتمل است که از مک‌بوک پروی جدید این شرکت هم در همان مراسم رونمایی شود. با این حال، این احتمال هم وجود دارد که لپتاپ جدید اپل در مراسم جداگانه‌ای، شاید در کنار چند دستگاه دیگر، در ماه اکتبر معرفی گردد.

image

پارسال در مراسم سپتامبر این شرکت از آیفون XR، آیفون XS و اپل واچ سری ۴ رونمایی، و معرفی آیپد پرو، مک‌بوک ایر و مک مینی را به رویداد ماه اکتبر موکول کرد. امسال ممکن است در رویداد سپتامبر شاهد رونمایی از نسخه نهایی و جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری سرویس‌های اپل آرکید و اپل تی‌وی پلاس باشیم. در نتیجه منطقی‌تر است که برای رونمایی مک‌بوک پرو به ماه اکتبر چشم بدوزیم.

در مک‌بوک پروی جدید اپل علاوه بر حاشیه‌های کمتر و نمایشگر بزرگ‌تر، احتمالا باید شاهد جایگزینی کیبوردی جدید با طراحی قیچی با کیبورد پروانه‌ای موجود باشیم. علاوه بر این، طرفداران مک‌بوک پرو امیدوار به بازگشت دکمه فیزیکی Escape هستند و می‌خواهند رابط‌های ورودی/خروجی بیشتری به جز چهار درگاه USB-C موجود به این دستگاه اضافه شود.

این شرکت چند ماه پیش بخشی از خط تولید مک‌بوک پروهای خود را با سخت‌افزار جدید به‌روز کرد و مک‌بوک پروی ۱۵ اینچی آن‌ها هم با پردازنده نسل نهم اینتل آپدیت شد. اما اکنون باید ببینیم آن‌ها که برای مک‌بوک پروی ۱۶ اینچی خود چه برنامه‌هایی در نظر دارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)