خانهاخبار
شیائومی Mi MIX 4 از شارژ بی‌سیم بالاتر از 20 وات پشتیبانی می‌کند؟

شیائومی Mi MIX 4 از شارژ بی‌سیم بالاتر از 20 وات پشتیبانی می‌کند؟

شیائومی در ادامه سال جاری میلادی از فبلت پرچمدار خود رونمایی می‌کند. به تازگی گزارش جدیدی در رابطه با شیائومی Mi MIX 4 منتشر شده است.
۱۳۹۸/۵/۹

شیائومی خود را برای رونمایی از جدیدترین پرچمدارش در سال جاری میلادی آماده می‌کند. شیائومی Mi MIX 4 در سه ماهه چهارم 2019 از راه می‌رسد و بسیاری منتظر رونمایی از آن هستند. بر اساس اعلام مدیر بخش محصولات شیائومی، آقای Wang Teng این اسمارت فون احتمالا با فناوری شارژ بی‌سیم سریع‌تری در مقایسه با گذشته معرفی می‌شود. یکی از کاربران سوالی از آقای Teng مبنی بر سرعت شارژ بالاتر شیائومی Mi MIX 4 نسبت به شیائومی می 9 پرسیده است که این مقام مسئول، آن را محتمل دانسته است.

در حال حاضر شیائومی Mi 9 از شارژ وایرلس 20 واتی پشتیبانی می‌کند که اولین گوشی هوشمند در جهان با این ویژگی محسوب می‌شود. با توجه به گفته آقای تنگ، احتمال پشتیبانی شیائومی Mi MIX 4 از شارژ بی‌سیم بالاتر از 20 وات وجود دارد. این موضوع می‌تواند پرچمدار آینده شیائومی را به اولین محصول با این قابلیت تبدیل کند. گوشی‌های سری میکس شیائومی اغلب به پردازنده‌های تولیدی شرکت کوالکام مجهز می‌شوند و با توجه به این موضوع، شیائومی می میکس 4 دارای پردازنده اسنپدراگون 855 و یا چیپست اسنپدراگون 855 پلاس خواهد بود.

image

با توجه به این موضوع که نسل کنونی این گوشی هوشمند در نسخه‌ای با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه در بازار حضور دارد، شیائومی Mi MIX 4 نیز دارای چنین ویژگی خواهد بود. بر اساس اعلام مدیر عامل شیائومی، Lin Bin نباید منتظر رونمایی از این اسمارت فون در ماه آگوست باشیم. با توجه به این موضوع، احتمال معرفی این گوشی هوشمند در ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر وجود دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)